خبرگزاری کار ایران

تلاش سرخ ها برای حفظ مدافع ملی پوش؛

مذاکره رحیمی با سید جلال حسینی / هنوز توافقی در کار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۱۰

حسینی امروز هم به باشگاه نیامد اما به صورت تلفنی با رحیمی مذاکره کرد و درخواست‌های خود را برای ماندن در باشگاه به مدیرعامل پرسپولیس مطرح کرد.

مذاکرات سیدجلال حسینی با باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با این باشگاه همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی که پس از بازگشت از برزیل از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به باشگاه دعوت شده بود و در چند روز گذشته نتوانسته‌ بود به صورت حضوری با مدیران باشگاه صحبت کند قرار بود امروز(سه‌شنبه) در ساختمان واقع در شیخ‌ بهایی حاضر شده و صحبت‌های نهایی را درباره ماندنش در پرسپولیس با رحیمی انجام دهد.

با این وجود حسینی امروز هم به باشگاه نیامد اما به صورت تلفنی با رحیمی مذاکره کرد و درخواست‌های خود را برای ماندن در باشگاه به مدیرعامل پرسپولیس گفت. رحیمی هم با تاکید بر اینکه پرسپولیس به حسینی نیاز دارد از او خواست تا با در نظر گرفتن همه شرایط تصمیم خود را برای فصل آینده بگیرد.

قرار است دو طرف برای به نتیجه رسیدن مذاکرات صحبت‌های دیگری با هم داشته باشند. علاوه بر حسینی باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با مهرداد پولادی هم هست اما هر دو بازیکن با پیشنهاداتی از تیم‌های خارجی روبرو هستند.

پس از اینکه مذاکرات سیدجلال حسینی با پرسپولیس طولانی شد، دایی یک مدافع برزیلی را در تمرین‌های این تیم در ترکیه تست کرد. لئوناردو بازیکنی بود که در دیدار تدارکاتی شب گذشته پرسپولیس مقابل نماینده رومانی هم حاضر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز