خبرگزاری کار ایران

دریافتی کادر فنی اعلام نشد؛

مبلغ قرارداد بازیکنان پیکان اعلام شد / رحمتی گرانترین بازیکن لیگ

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۸۸۰

در این فهرست مبلغ قرارداد سیدمهدی رحمتی یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان است و برخلاف صبحت رئیس سازمان لیگ، این بازیکن را می‌توان گرانترین بازیکن لیگ چهاردهم دانست.

فهرست قرارداد بازیکنان تیم فوتبال پیکان تهران برای لیگ چهاردهم در حالی منشر شد که مبلغ قرارداد سیدمهدی رحمتی با این تیم یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه پیکان، در پی درخواست سازمان لیگ برتر و جهت شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی مبالغ قرارداد اعضای تیم فوتبال پیکان تهران منتشر شد. البته این باشگاه تهرانی فهرست قرارداد مربیان خود را اعلام نکرد.

در این فهرست مبلغ قرارداد سیدمهدی رحمتی یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان است و برخلاف صبحت رئیس سازمان لیگ، این بازیکن را می‌توان گرانترین بازیکن لیگ چهاردهم دانست. پیش از این مهدی تاج اعلام کرده بود احمد آل‌نعمه که با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به تراکتورسازی پیوسته، گرانترین بازیکن لیگ چهاردهم است.

در فهرست بازیکنان پیکان و بعد از سیدمهدی رحمتی، سعید دقیقی با یک میلیارد تومان و محمد نصرتی با ۹۰۰ میلیون تومان گرانترین بازیکنان پیکان در لیگ آینده هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز