خبرگزاری کار ایران

باشگاه ها علیه داوری مصاحبه نکنند؛

عسگری: قضاوت های هفته اول اشتباه تاثیرگذار نداشت / داوران جوان نیاز به تجربه دارند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۹۸

متاسفانه در همین هفته اول لیگ برتر برخی مسئولان و بازیکنان اعتراض هایی کرده اند که به غیر از ایجاد جو منفی و فشار به داوران دستاورد دیگری ندارد.

رییس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال با مطلوب توصیف کردن عملکرد داوران در هفته اول رقابت های لیگ برتر قضاوت داوران را فاقد اشتباهات تاثیر گذار داوری دانست.

به گزارش ایلنا، حسین عسگری ضمن بیان این مطلب گفت: بر اساس برنامه ریزی های قبلی و با توجه به نیاز داوری کشور به جوانگرایی و ایجاد انگیزه بین داوران، قضاوت ۲ دیدار از هفته نخست لیگ برتر را بر عهده ۲ داور جوان گذاشتیم. البته برای بالا بردن روحیه آنها بازی بین تیم های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز را خودم در اهواز حضور داشتم و همچنین دیدار بین تیم های صبای قم و ذوب آهن را اصفهانیان نظارت کرد.

وی ادامه داد: قضاوت زاهدی فر در اهواز خوب بود و اگر همینطور ادامه دهد می تواند در بین داوران خوب لیگ برتر قرار بگیرد. درباره بازی برگزار شده در قم، طی تماسی که با اصفهانیان داشتم مشکل خاصی عنوان نشد. به هر حال این اولین قضاوت این داوران جوان در لیگ برتر بود و خوشبختانه اشتباهات تاثیرگذار نداشتند اما واضح است که داوران جوان نیاز به کسب تجربه بیشتر دارند.

عسگری درباره قضاوت داوران در بازی های هفته اول لیگ برتر گفت: ناظران بازی ها هیچگونه اشتباه مهمی را انعکاس ندادند و بنا بر گزارش ها عملکرد همه داوران خوب بوده است.

رییس دپارتمان داوری درباره اعتراض های برخی تیم ها نسبت به داوری بیان کرد: متاسفانه در همین هفته اول لیگ برتر برخی مسئولان و بازیکنان اعتراض هایی کرده اند که به غیر از ایجاد جو منفی و فشار به داوران دستاورد دیگری ندارد. پیش از شروع لیگ به همه باشگاه اعلام کرده بودیم که نسبت به انجام مصاحبه علیه داوری خودداری کنند اما باز هم شاهد این اتفاق هستیم، بنابر این ما هم این اعتراض ها را به کمیته انضباطی انعکاس می دهیم که برخورد لازم از طریق کمیته انضباطی انجام شود تا از هجمه های بی دلیل بر داوری جلوگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز