خبرگزاری کار ایران

هزینه های لیگ ایران ناچیز است؛

کفاشیان: در فوتبال تخلف هست ولی فساد نیست / موافق شفاف سازی نبودم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۵۵

هزینه ای که در لیگ برتر فوتبال ایران می شود بسیار ناچیز است و با قیمت چند بازیکن سرشناس دنیا برابری می کند ولی فوتبال ایران با همین هزینه در جام جهانی درخشید و تحسین دنیا را برانگیخت.

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه در فوتبال ایران تخلف هست ولی فساد نیست گفت: برای آنکه ثابت کنیم فوتبال ما سالم است، تن به شفاف‌سازی قرارداد بازیکنان دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که در مراسم انتخاب بهترین های لیگ سیزدهم سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: هزینه ای که در لیگ برتر فوتبال ایران می شود بسیار ناچیز است و با قیمت چند بازیکن سرشناس دنیا برابری می کند ولی فوتبال ایران با همین هزینه در جام جهانی درخشید و تحسین دنیا را برانگیخت.

وی ادامه داد: بنده از نزدیک شاهد مبالغی که در فوتبال رد و بدل می شوم هستم و به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گواهی می‌دهم که هیچ فسادی در فوتبال ایران وجود ندارد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ممکن است کسانی در فوتبال تخلف کرده باشند اما هیچ فسادی در آن وجود ندارد. من از همه کسانی که برای فوتبال ایران زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم.

کفاشیان همچنین گفت: ما خیلی جاها با شفاف‌سازی مخالف بودیم اما برای اینکه ثابت کنیم فوتبال ایران سالم است، تن به این شفاف‌سازی دادیم. حالا هم مشخص شده است که مجموع هزینه‌های فوتبال ایران بسیار ناچیز است و حتی قابل مقایسه با لیگ های برخی کشورهای عربی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز