خبرگزاری کار ایران

با هدف پیگیری مشکلات تیم های ملی؛

نشست هماهنگی سرپرستان تیم‌های ملی با مهدی نبی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۰۸

این نشست به منظور هماهنگی با سرپرستان و بخش‌های اجرایی فدراسیون در مورد امور لجستیکی اعم از شرایط اردویی، اسکان و شرایط گرفتن البسه و امکانات برگزار شد.

نشست هماهنگی سرپرستان تیم‌های ملی با دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد که پیگیری برخی مسایل و مشکلات تیم های ملی در دستور کار فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نشست هماهنگی سرپرستان تیم‌های ملی فوتبال، با حضور دبیرکل فدراسیون، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، مسئول دپارتمان تیم‌های ملی، سرپرست تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و دپارتمان‌های حراست، فرهنگی، پزشکی، اداری و مالی برگزار شد.

مهدی محمدنبی در این جلسه گفت: در حال حاضر شرایط خوبی در تیم‌های ملی بزرگسالان و رده‌های سنی پایه برقرار است و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از پیش انجام داده بودیم، شاهد پیشرفت محسوسی در سطح عملکردی تیم های ملی هستیم.

وی ادامه داد: این نشست به منظور هماهنگی با سرپرستان و بخش‌های اجرایی فدراسیون در مورد امور لجستیکی اعم از شرایط اردویی، اسکان و شرایط گرفتن البسه و امکانات برگزار شد زیرا باید بر اساس نیاز و ضرورت عمل کرد و برنامه‌های تیم‌های ملی را پیش برد.

در پایان نشست اعضای حاضر در جلسه، نقطه نظرات خود را درباره مسایل تیم ملی مطرح کردند و مهدی محمدنبی به درخواست‌ها پاسخ داد و دستور پیگیری برخی مسایل و مشکلات سرپرستان تیم‌های ملی را صادر کرد.

همچنین مقرر شد این جلسات بطور ماهیانه برگزار شود تا تمامی مصوبات جلسه اجرایی و پیگیری های لازم صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز