خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به لایحه مربی پرتغالی؛

دفاعیه باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده ژوزه به فیفا ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۶۲

در ارتباط با این پرونده از یک تیم حقوقی بین‌المللی در هلند استفاده کردیم. لایحه تنظیم شده برای ما ارسال شد که پس از بررسی، آن را برای فیفا ارسال کردیم و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در پاسخ به لایحه ارسالی مانوئل ژوزه و دستیارانش، دفاعیه کامل و مفصلی را برای فیفا ارسال کردیم.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجوند در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به اینکه روز چهارشنبه آخرین مهلت تعیین شده برای ارسال لایحه دفاعی پرسپولیس به فیفا بود، افزود: دفاعیه کامل و مفصلی که در چندین صفحه تنظیم شده بود، در پاسخ به آخرین مسائل مطرح شده از سوی مانوئل ژوزه برای فیفا ارسال شد.

وی ادامه داد: در این ارتباط از یک تیم حقوقی بین‌المللی در هلند استفاده کردیم. لایحه تنظیم شده برای ما ارسال شد که پس از بررسی، آن را برای فیفا ارسال کردیم و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

عضو حقوقدان هیأت مدیره پرسپولیس در ارتباط با جلسه ظهر امروز با سازمان خصوصی‌سازی گفت: این جلسه پیرو نشستی بود که چندی پیش در مجلس با کمیسیون اصل ۹۰ داشیتم. هدف از آن بررسی اقدامات انجام شده و پیگیری اموری بود که برای تسریع در روند خصوصی‌سازی باید انجام شود.

وی درباره اینکه آیا خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس تا آذر ماه وارد فاز اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: اعلام این زمان‌بندی از تکالیف و اختیارات سازمان خصوصی‌سازی است و ما نمی‌توانیم در آن ورود کنیم اما در این جلسه، بحثبر سر این بود که حتی‌الامکان تا آذر ماه مراحل آماده‌سازی باشگاه انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز