خبرگزاری کار ایران

آنالیزی از داوری ها نداریم؛

عسگری: قضاوت داوران را زیر نظر داریم / باشگاه‌ها اعتراضات خود را مکتوب اعلام کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۰۰

فیلم مسابقات به دست ما نمی‌رسد که بخواهیم بازبینی و آنالیز خود را ارائه کنیم اما اینطور نیست که اطلاعات دقیقی از رخدادهای داوری بازی‌ها نداشته باشیم.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: اگر باشگاه‌ها نسبت به نحوه قضاوت داوران اعتراض دارند به صورت مستند و مکتوب به ما اعلام کنند.

به گزارش ایلنا، حسین عسگری با ابراز رضایت از عملکرد داوران در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه مشکلات پخش بازی‌های فوتبال همچنان ادامه دارد، فیلم مسابقات به دست ما نمی‌رسد که بخواهیم بازبینی و آنالیز خود را ارائه کنیم اما اینطور نیست که اطلاعات دقیقی از رخدادهای داوری بازی‌ها نداشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ناظران داوری که از پیشکسوتان این عرصه هستند اطلاعات مربوط به نحوه قضاوت داوران را با حضور در ورزشگاه‌ها ثبت و به صورت مکتوب به دپارتمان داوری ارسال می‌کنند که بر اساس همین گزارشات در هفته سیزدهم لیگ برتر اشتباهات تأثیرگذار در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها رخ نداده است. به همین دلیل قضاوت داوران در این هفته از لیگ برتر از نظر ما رضایتبخش بوده است.
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: به هر حال به این موضوع واقف هستیم که احتمال بروز اشتباهات داوری در بازی‌ها وجود دارد و از باشگاه‌ها درخواست داریم اگر نسبت به نحوه قضاوت داوران اعتراض دارند به صورت مستند و مکتوب به ما اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز