خبرگزاری کار ایران

شهرستان ها در اولویت قرارمی گیرند؛

دبیری: تلاش می‌کنم در باشگاه‌داری از بخش خصوصی حمایت شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۹۲

به هر حال بنده در جامعه فوتبال و فوتسال فعالیت کردم. در بخش خصوصی در فوتسال فعالیت داشتم. در فوتبال نیز تلاش می‌کنم در باشگاه‌داری از بخش خصوصی حمایت شود.

عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برای کرسی‌های بین‌المللی در فیفا و کنفدراسیون آسیا بیشتر از گذشته تلاش می‌کنم تا کرسی‌های بیشتری کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، شهرام دبیری عضو هیأت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: امروز انتخابات خوبی برگزار شد. ابتدا قبل از آغاز این انتخابات مسائل مختلفی در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال مطرح و بودجه فدراسیون تصویب شد. در انتخابات هیأت‌ رئیسه ۴ نفر کاندیدا بودیم که دور دوم بنده و قنبر‌زاده به رقابت پرداختیم که در پایان با ۲۹ رای به عنوان عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شدم.

وی در ادامه گفت: به هر حال بنده در جامعه فوتبال و فوتسال فعالیت کردم. در بخش خصوصی در فوتسال فعالیت داشتم. در فوتبال نیز تلاش می‌کنم در باشگاه‌داری از بخش خصوصی حمایت شود. با توجه به اینکه شهرستان‌ها محروم هستند آنها را برای باشگاه‌داری در اولویت قرار خواهیم داد.

دبیری در مورد برنامه‌های آینده خود گفت: برای کرسی‌های بین‌المللی در فیفا و کنفدراسیون آسیا بیشتر از گذشته تلاش می‌کنم تا کرسی‌های بیشتری کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز