خبرگزاری کار ایران

بازی سختی پیش رو داریم؛

مهدی علی: برای سرگروهی به مصاف ایران می‌رویم / برای این بازی تاکتیک خاصی دارم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۰۳

من کاری به پیشینه بازی این دو تیم با هم ندارم چون هم ایران نسبت به جام جهانی ۲۰۱۴ تغییر کرده و هم امارات. تیم ایران ۳ بار قهرمان آسیا شده، اما قصد داریم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال امارات با اشاره به انگیزه بالای تیمش برای رویارویی با ایران گفت: در این بازی بدنبال سرگروهی در جدول هستیم.

به گزارش ایلنا، مهدی علی ضمن بیان این مطلب افزود: بازی فردا برای هر دو تیم یک بازی مهم است چراکه هم ما و هم ایران انگیزه سرگروه شدن دارند. در بازی فردا قصد داریم توانایی و کیفیت خودمان را نشان دهیم اما نباید فراموش کرد که تیم ایران تیم اول رنکینگ آسیاست و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. شناخت خوبی از تیم ایران دارم و برای بازی فردا تاکتیک خاصی در نظر می‌گیریم و به همین دلیل شاید از نظر تاکتیکی مقابل تیم ایران تغییراتی دهیم.

سرمربی امارات ادامه داد: من کاری به پیشینه بازی این دو تیم با هم ندارم چون هم ایران نسبت به جام جهانی ۲۰۱۴ تغییر کرده و امارات هم تغییراتی داشته است. تیم ایران ۳ بار قهرمان آسیا شده، اما قصد داریم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم. در شرایط فعلی فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم هر چند که آینده را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما ما همه تمرکزمان را روی بازی فردا گذاشته‌ایم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

مهدی علی یادآور شد: این خیلی مهم است که بدانیم حریف بعدی ما چه تیمی است اما ما قبل از هر چیز به صعود مقتدرانه به گروه‌مان می‌اندیشیم. بنابر این نسبت به بازی‌های قبلی فردا یک تغییر در تیم خودمان خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: خوشحالم که اماراتی‌ها به تیم ملی فوتبال شان علاقمند شدند و این برایم خوشحال‌کننده است و امیدوارم فردا مقابل ایران باز هم خوشحالی هواداران مان را بببنیم و من از این موضوع لذت می‌برم. خوشحال می‌شویم فردا تماشاگران را در استادیوم ببینیم و آنها هم حتما راضی از استادیوم بیرون می‌روند چون یک بازی هیجان‌انگیز انجام می شود.

سرمربی امارات درباره اینکه با توجه به قطعی بودن صعود ایران و امارات به مرحله بعد آیا دو تیم با یکدیگر مدارا خواهند کرد؟ در پاسخ به این سئوال باید بگویم شخصا قطعا به عنوان سرمربی تیم امارات می‌خواهیم بهترین عملکرد را مقابل تیم ایران داشته باشیم و به شدت هم تلاش می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز