خبرگزاری کار ایران

۲ نظر متفاوت درباره‌ بازیکنان مشمول؛

تاج: بازنگشتن پولادی‌به ایران تخلف او را محرز کرد / نیروهای مسلح همکاری‌خوبی با تیم ملی داشتند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۶۵

بازنگشتن پولادی به ایران با توجه به مساعدت و کمک هایی که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح شد، تخلف او را محرز کرد.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: مراجعت نکردن مهرداد پولادی از جام ملت ها به ایران تخلف او را محرز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج درگفگویی رادیویی درمورد بازنگشتن پولادی به کشور اظهارداشت: از همان ابتدا درباره بازی کردن بازیکنان سرباز در تیم ملی دو عقیده مختلف وجود داشت؛ برخی معتقد بودند نباید از افراد متخلف در تیم ملی استفاده شود برخی نیز اعتقاد داشتند باید تمامی ظرفیت ها برای موفقیت تیم ملی به کار گرفته شود.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: در نهایت زمانی که وزیر ورزش و جوانان از تمرین تیم ملی بازدید داشت سرمربی تیم از وی درخواست کرد تا مساعدت های لازم برای حضور این بازیکنان در تیم ملی صورت بگیرد. در نهایت وزیر ورزش نامه ای را در این زمینه به ستاد کل نیروهای مسلح نوشت و ستاد کل نیز کمک کرد تا چهار بازیکن سرباز بتوانند در تیم ملی حضور یابند و از این تعداد سروش رفیعی و پولادی به تیم ملی دعوت شدند.

تاج افزود: بازنگشتن پولادی به ایران با توجه به مساعدت و کمک هایی که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح شد، تخلف او را محرز کرد.

مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که مشمول خدمت سربازی است و در باشگاه الشحانیه قطر عضویت دارد، با کاروان تیم ملی از استرالیا به تهران بازنگشت و در فرودگاه دبی از کاروان تیم ملی جدا شد و به قطر رفت.

پولادی از جمله بازیکنانی است که کارت معافیت از خدمت وی به دلیل ابهام در معافیت اش از سوی سازمان نظام وظیفه باطل شده است اما او بلافاصله با تیم الشحانیه قطر قرارداد بست و به دوحه رفت.

پولادی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا دو تیم ملی ایران و عراق با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و تیم ملی ایران ده نفره دیدار را ادامه داد که در پایان در ضربات پنالتی مغلوب عراق شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز