خبرگزاری کار ایران

پیغام‌های خوبی شنیدم

منصوریان: در نیم فصل ورودی یا خروجی نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۸۱۹

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به بازیکنان فعلی اعتقاد داریم و در نیم فصل لیست ورودی و خروجی نخواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال اهواز، در مورد این مسابقه گفت: به جایگاه تیم حریف در جدول نگاه نمی‌کنیم. تمام مسابقات استقلال اهواز را نگاه کردم و عمده مشکل این تیم، مالی بوده است. آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند و کاملاً به دیده احترام آنها را نگاه می‌کنم.

وی افزود: استقلال اهواز در تمامی بازی‌ها عملکرد خوبی داشته و شانس گلزنی داشته است. بازی فردا را یک مسابقه سخت می‌دانم و امیدوارم با توکل بیشتر، بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. ممکن است حریف فردا به صورت انتحاری بازی کند، نباید آنها را دست‌کم بگیریم. عادل کلاه‌کج، محمد غلامی و فرزاد آشوبی بازیکنان باتجربه‌ای هستند و امیدوارم بتوانیم فردا سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان تیمش تا به اینجا پول مناسبی از باشگاه دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: یکسری تغییرات مدیریتی در بخش کلان باشگاه در حال انجام است و پیغام‌های خوبی به گوش من می‌رسد. دیروز با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و زمانی که با او به عیادت پورحیدری هم رفتیم در این ارتباط صحبت‌هایی خوبی انجام گرفت و پیغام‌های مناسبی شنیدم.

سرمربی نفت تهران در مورد بیماری منصور پورحیدری اظهار داشت:‌ امیدوارم مربی سابقم سلامتی خودش را بازیابد. یک نسل از فوتبالیست‌ها در دهه 60 و یک نسل از فوتبالیست‌ها در اواخر دهه 70 زیرنظر پورحیدری رشد کردند. او کلکسیونی از بازیکنان بزرگ را به فوتبال ایران معرفی کرده و من پورحیدری را بزرگمرد فوتبال ایران و نه بزرگمرد استقلال می دانم. ما باید تا شروع نیم‌فصل دوم، حداقل 40 درصد به بازیکنان پرداختی داشته باشیم تا به یک اوضاع خوب برسیم. تیم ما کم‌کم رو به بهبود است، البته هنوز به نفت سال گذشته فاصله داریم، البته من به نیمه پر لیوان نگاه می‌کنم و خدای نکرده این تفکر را ندارم که مشکلات ما زیاد خواهد شد.

منصوریان در مورد اینکه آیا برای نیم‌فصل بازیکن خاصی را جذب خواهند کرد، تصریح کرد: از تیم‌ امیدهای‌مان 4، 5 مهره خوب جذب کردیم و به آنها اعتقاد ویژه دارم. به احتمال فراوان، در نیم فصل، ورودی و خروجی نداریم و به همین بازیکنان اعتقاد زیادی داریم. فکر می‌کنم برای اولین بار است که نقل و انتقالات نفت در نیم فصل اول در نقطه صفر است.

منصوریان در مورد اینکه آیا مهدی مؤمنی و سیدجلال حسینی در نیم‌فصل از این تیم جدا خواهند شد، تصریح کرد: مهدی مؤمنی را یک سال زیرنظر داشتیم و او را با علم به کیفتش، جذب کردیم. او به خاطر مشکلات روحی روانی و مشکلات مالی که در تیم به وجود آمده، نتوانسته آنچنان که باید خوب عمل کند. او سرمایه باشگاه است و روی کیفتش حساب می‌کنیم. به هر حال بازیکن روی قراردادش برای خانواده‌اش حساب باز می‌کند و باید همه چیز روشن شود. مؤمنی برای مطابقت با شرایط فنی تیم به زمان نیاز دارد و به زودی به شرایط مناسب خواهد رسید. او را پس از گذراندن از فیلترهای مختلف، او را در نفت جذب کردیم و همانطور که گفتم بازیکن فروشی نداریم.

وی در پایان تصریح کرد: حسینی را به دو سه دلیل مختلف جذب کردیم. او تا قبل از نوروز صدمین بازی ملی خود را پشت سر خواهد گذاشت. در تیم‌مان به حضور بازیکنانی مثل حسینی با این تجربه نیاز داریم. نفراتی مثل حسینی، ایمان مبعلی و وحید امیری و همچنین نفراتی مثل نانگ و سانتوس به جوانان ما کمک می‌کنند. او در این مدت با مصدومیت‌هایی روبه رو شده که بدون شک، وضعیتش تا نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز