خبرگزاری کار ایران

پیروانی: مهمترین دغدغه کادر فنی برگزاری بازی تدارکاتی است

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: با برگزاری بازیهای تدارکاتی بازیکنان به شرایط مناسبی از لحاظ فنی و کسب تجربه می‌رسند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: مهمترین دغدغه کادر فنی برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای بازیکنان است چرا که دیدارهای دوستانه به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کرده و برنامه‌ریزی دقیقی برایشان طراحی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: قرار است تا در تورنمنت شش جانبه که به میزبانی کشور ترکیه برگزار می‌شود، حضور داشته باشیم. در این تورنمنت تیم‌های اوکراین، آذربایجان، تاجیکستان، بحرین، عربستان و ایران حضور دارند و رقابت با این تیم‌ها باعث هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: به دلیل مصدومیت دو بازیکن اصلی خود، بازیکنان دیگری را به تیم اضافه کرده‌ایم و این تورنمنت محک خوبی برایشان خواهد بود. همکارانم عملکرد بازیکنان را در رقابت‌های لیگ برتر جوانان رصد کرده و در نهایت آنها را به تیم دعوت کردیم تا بتوانیم شاکله تیم را پر قدرت‌تر از دور مقدماتی تشکیل دهیم.

 

پیروانی گفت: حضور بازیکنان جدید در اردو و بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود تا شناختی کامل به عملکرد آنها داشته باشیم، ضمن این که بازیکنان با تفکرات کادر فنی آشنا می‌شوند. بر همین اساس برنامه ما برگزاری چهار تورنمنت خارجی است که تاکنون فقط تورنمنت ترکیه قطعی شده است. ضمن این که در خرداد ماه ما پیش‌بینی برگزاری دو بازی تدارکاتی با ازبکستان داریم، اما پس از قرعه کشی مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردیبهشت، در خصوص برگزاری این بازی دوستانه تصمیم می‌گیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در پایان درباره این که با توجه به شرایط آب و هوایی کشور بحرین، اردوهای تیم ملی در شهرهای جنوبی برگزار خواهد شد یا خیر، توضیح داد: پیش از اعزام، یک اردو در جزیره کیش داریم که با حضور چهار تیم خوب آسیایی، قصد داریم تا تورنمنت دوستانه‌ای را برگزار کنیم. حتی درخواست برگزاری بازی با تیم‌های کره جنوبی و ژاپن را داریم که اگر این اتفاق بیفتد، بدون شک به روند موفقیت تیم ملی جوانان کمک بسزایی خواهد کرد.

کد خبر : ۳۳۵۲۳۸