خبرگزاری کار ایران

کاشانی: چرا پولمان را در کشورهای همسایه خرج کنیم؟/ با شهردار تهران نشست خوبی داشتم

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۶۴۵

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس گفت: چرا باید پولمان را در جیب کشورهای دیگر بریزیم در حالی که امکانات لازم را در جاهای مختلفی در ایران داریم.

به گزارش ایلنا، جعفر کاشانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: من شخصا مخالف برگزاری اردو در خارج از کشور هستم و در همین ایران خودمان می‌توانیم دنبال جاهایی باشیم که حتی در آنجا نتایج بهتر بگیریم. اگر قرار است پول خرج کنیم، بهتر است این پول را در کشورمان خرج کنیم. چرا باید آن را به جیب دیگران بریزیم. می‌توانیم در همین تهران هم کار خودمان را دنبال کنیم. مشکل باشد، می‌توانیم کیش برویم. کیش زمین تمرین کافی نداشته باشد، بندرعباس هست. آنجا نشد، می‌توانیم سراغ گزینه‌های دیگر برویم، البته این نظر من است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در هفته گذشته ملاقاتی با شهردار تهران داشته است، ادامه داد: نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شد. مساله خاصی در میان نبود. به هر حال شهرداری تهران در سال‌های گذشته نشان داده است توجه ویژه‌ای به ورزش و مسائل اجتماعی دارد. در این جلسه دکتر قالیباف اعلام کردند؛ شهرداری به طور عام برای همه شهروندان و به طور خاص برای باشگاه‌های پرطرفدار پایتخت مانند پرسپولیس، آمادگی دارد که روی ورزش سرمایه‌گذاری کند. چنانکه تاکنون چنین بوده است و در سال‌های گذشته تحولات بسیاری در بحث امکانات ورزشی شهری شاهد بوده‌ایم.

جعفر کاشانی خاطرنشان کرد: آقای شهردار تاکید کردند؛ هر کمکی که از دست مجموعه شهرداری برآید دریغ نمی‌کنند. در تمام دنیا هم اینگونه است که شهرداری‌ها در این عرصه‌ها حضور دارند و در مباحث شهر، فضای همکاری و تعامل زیادی وجود دارد که خوشبختانه نگاه به این مساله در شهرداری تهران خیلی باز است. همچنین دکتر قالیباف روی شرایط پیشکسوتان حساس هستند و پیشکسوتان ورزش تهران نیز همیشه مورد مهر و محبت شهرداری‌ها بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز