خبرگزاری کار ایران

محصص: ایران، ژاپن و کره‌جنوبی بیشترین شانس قهرمانی را دارند

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۴۲۴

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است که ژاپن و کره‌جنوبی تیم‌های خوبی دارند و همراه با تیم امید ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، مرتضی محصص که به عنوان ناظر فنی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا به قطر رفته در تمرین تیم فوتبال امید حضور یافت و گفت: به موفقیت تیم فوتبال امید ایران در مسابقات پیش‌رو، بسیار خوش بین هستم‌. با اطمینان می‌گویم که تیم امید ما دارای بازیکنانی است که در نوع خودشان در آسیا بی‌نظیر هستند.‌ تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم با هدایت آقای خاکپور و سایر اعضای کادرفنی، بازی اول که به نظرم مشکل‌ترین بازی ما در این تورنمنت است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: قطعاً شروع خوب در مسابقات فوق‌العاده حائز اهمیت است و باید ثابت کنیم که برای قهرمانی در آسیا به قطر آمده‌ایم.‌ مطمئناً برد مقابل سوریه باعث می‌شود که بازی دوم مقابل قطر میزبان راحت‌تر شود و نتیجه‌ای کسب کنیم که بازی سوم ما مقابل چین تشریفاتی شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با تمجید از هدف‌گذاری تیم امید برای قهرمانی در مسابقات عنوان کرد: هدف‌گذاری خوبی صورت گرفته و اینکه ما فراتر از کسب سهمیه فکر کنیم نکته مهم و قابل توجهی است. خوشبختانه محمد خاکپور مربی قابل و توانمندی است و علاوه بر توانایی‌های فنی، فضای بیرون از زمین تیم را به خوبی کنترل و ساماندهی کرده که در این رده سنی به مراتب مهم‌تر از مسائل داخل زمین است.

محصص در خصوص شانس‌های قهرمانی مسابقات گفت: ژاپن و کره‌جنوبی تیم‌های قدرتمندی هستند که همراه با ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. البته نباید فراموش کرد که فاکتور شانس در سرنوشت تیم‌ها تأثیرگذار است و اگر از این فاکتور برخوردار باشیم، قطعاً با موفقیت مسابقات پیش‌رو را پشت سر خواهیم گذاشت‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز