خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس

سرخپوشان در سالن تمرین کردند/پرسپولیس یکشنبه به میدان می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین صبح امروز را در سالن بدنسازی دنبال می‌کند. در این تمرین غیر از امید عالیشاه تمام بازیکنان حضور دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین صبح چهارشنبه سرخپوشان بعد از ساعت 11 در سالن بدنسازی آغاز شد و در این تمرین امید عالیشاه غایب بود. بازیکنان ابتدا به گرم کردن و انجام حرکات کششی پرداختند. بعد از 15 دقیقه مرحله بعد تمرین آغاز شد.

استیلینوویچ پنج طرح تمرین را به سرخپوشان داد که بازیکنان در پنج گروه شروع به انجام آنها کرده و با یکدیگر جابجا می‌شدند.

تمرین امروز سرخپوشان پیش از ساعت 12 به پایان رسید و این در حالی بود که اعضای تیم ایگور پانادیچ را با گرفتن جشن تولد غافلگیر کردند چرا که تولد او هفته گذشته بود که در کشورش بسر می‌برد.

تمرین امروز در فضایی پر نشاط و پر از شوخی انجام شد که در این میان مربی بدنساز سرخپوشان سر به سر بازیکنان می‌گذاشت و هنگام وزنه زدن، عضلاتش جلب توجه می‌کرد.

پرسپولیس امروز بعد ازظهر تمرین ندارد و فردا پنجشنبه در دو نوبت تمرین انجام می‌شود. تمرین صبح از ساعت 10 در ورزشگاه درفشی‌فر خواهد بود و ساعت 15 نیز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اردوی هفته آینده خود ، یک بازی دوستانه را برگزار خواهد کرد. سرخپوشان یکشنبه هفته آینده از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر برابر تیم پاراگ یک بازی تدارکاتی را برگزار خواهند کرد و سپس هفته آینده از روز دوشنبه به اردو خواهد رفت و پس از آن در جام شهدا به میدان می‌رود که در حکم بازی‌های تدارکاتی برای شروع نیم فصل دوم خواهد بود.

کد خبر : ۳۳۷۸۷۱