خبرگزاری کار ایران

همکاری یک اپراتور تلفن همراه با سازمان لیگ فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۰۴۹

سامانه 8010 شرکت ایرانسل در فصل 95-94 به عنوان تنها مجری انحصاری خدمات ارزش افزوده سازمان لیگ فوتبال ایران فعالیت خود را با این سازمان ادامه می ‏دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت سازمان لیگ،سامانه 8010 شرکت ایرانسل در فصل 95-94 به عنوان تنها مجری انحصاری خدمات ارزش افزوده سازمان لیگ فوتبال ایران فعالیت خود را با این سازمان ادامه می ‏دهد.

 سامانه 8010  شرکت ایرانسل برای دومین سال فعالیت خود، برای مخاطبان بی شمار خود جوایزی نفیس انتخاب کرده است .

علاقه مندانی که دارای شماره تلفن ایرانسل هستند می توانند با عضویت در این سامانه و افزایش امتیازهای خود از جوایز ارزنده آن برخوردار شوند.

سامانه 8010 از فصل 94-93 به عنوان تنها مجری انحصاری خدمات ارزش افزوده  لیگ برتر بربستر تلفن همراه ایرانسل، فعالیت خود را آغاز کرده است. 

این سامانه در ارتباط با اخبار لیگ برتر است که مخاطبانی که دارای شماره ایرانسل هستند با عضویت در آن می ‏توانند به سؤالات مربوطه پاسخ دهند تا امتیازهای لازم را  برای کسب جوایز ارزنده  از این سامانه کسب نمایند.

در فصل 94-93 نزدیک به 3 میلیون شماره منحصر به‏ فرد ایرانسل در این سامانه ثبت شده است که نشان می‏ دهد بیش از 85 درصد از کاربران  این شرکت از مخاطبان این سرویس بوده‏ اند. 

شایان ذکر است که 8010 مجری خدمات ارزش افزوده مرتبط با سازمان لیگ است که بیش از 9 هزار ثانیه را برای تبلیغات دور زمین به خود اختصاص داده است.

جایزه ویژه این سرویس برای مخاطبان در فصل گذشته یک دستگاه خودروی مازراتی بود که در پایان فصل و پس از قرعه‏ کشی  با حضور مسئولان سازمان لیگ  فوتبال ایران و نهادهای نظارتی به برنده خوش‏ شانس اعطا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز