خبرگزاری کار ایران

سریال اشتباهات داوری علیه ما همچنان ادامه دارد

استیلی: نه از نتیجه راضی‌ام و نه از عملکرد شاگردانم/در هفته‌های بعد بهتر و روان‌تر بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: نمی‌دانم چرا قرعه اشتباهات داوری در هر بازی به نام تیم ملوان می‌افتد.

 به گزارش ایلنا، حمید استیلی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال اهواز در جمع خبرنگاران گفت: به هیچ عنوان از نحوه بازی تیمم راضی نیستم. اگرچه نتیجه کسب شده نمی‌تواند برای ما در این بازی خارج از خانه بد باشد، اما نه از نتیجه راضی هستم و نه از عملکرد شاگردانم.

وی افزود: متأسفانه سریال اشتباهات داوری علیه تیم ما همچنان ادامه دارد. در این بازی بازیکن حریف در محوطه جریمه خودشان توپ را با دست حمل کرد، اما داور هیچ اهمیتی به این صحنه نداد. متأسفانه اشتباهات داوری علیه تیم ما همچنان ادامه دارد و طبق معمول این اشتباهات در هر بازی به ضرر تیم ماست و نمی‌دانم چرا همه قرعه‌‌ها در این زمینه به نام تیم ملوان می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با تأکید بر اینکه تیم استقلال اهواز برای آنها ناشناخته بود، عنوان کرد: تیم استقلال خوزستان نسبت به دور رفت چند بازیکن جوان به لیست خود اضافه کرده بود و خیلی از این بازیکنان جوان امروز برای ما ناشناخته بودند. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و امروز بسیار دونده و پرتلاش ظاهر شدند. در مقابل بازیکنان ما اصلاً عملکرد خوبی از خود نشان ندادند و فکر نمی‌کنم خودشان هم از عملکردی که داشتند، راضی باشند.

استیلی ادامه داد: ما گل زودهنگامی دریافت کردیم و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم، در ادامه می‌توانستیم به گل برتری هم برسیم، اما قدر موقعیت‌ها را ندانستیم. 

وی با اعلام اینکه انتظار نداشت بازی‌های لیگ برتر یک هفته زودتر شروع شود، گفت: ما در اردوی کیش طوری برنامه‌ریزی کردیم که کارمان با فشار کمتری ادامه پیدا کند، اما شروع زودتر مسابقات لیگ به ضررمان تمام شد و فشار تمرینات سنگین اردوی کیش همچنان در بازیکنان ما دیده می‌شد. قطعاً در هفته‌های بعد بهتر و روان‌تر بازی خواهیم کرد. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان از بازگشت بختیار‌زاده به استقلال خوزستان ابراز خرسندی کرد و افزود: هر مربی که تیمش را خودش بسته باشد بهتر می‌تواند برنامه‌هایش را پیش ببرد. سیاوش بختیاری‌زاده خودش تیم استقلال اهواز را بست و مطمئناً بازگشت دوباره او به این تیم به نفع آبی‌پوشان اهوازی خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۴۲۲۳۴