خبرگزاری کار ایران

تیم قدرتمندی را شکست دادیم

کمالوند: با ادامه همین روند رتبه‌مان در پایان فصل تک‌رقمی می‌شود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیمی را شکست دادیم که در جام شهدا عملکرد خیلی خوبی داشت و از این بابت از شاگردان ممنون هستم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: من بابت پیروزی به تیمم و هواداران تبریزی تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: ما با تیم قدرتمندی بازی داشتیم و سه امتیاز باارزش را کسب کردیم. صبا اخیراً در جام شهدا بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و در شرایط خیلی خوب به مصاف ما آمد، اما خوشبختانه بازیکنان ما امروز عملکرد خیلی خوبی داشتند و از تمامی آنها رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در ادامه با تمجید از مسئولان باشگاه گسترش فولاد که شرایط برگزاری اردوی تیمش در ترکیه را فراهم کرده‌اند، یادآور شد: اردوی ترکیه خیلی به بالا بردن آمادگی تیم ما کمک کرد و اگر امروز نمایش خیلی خوبی مقابل تیم صبا داشتیم دلیلش برگزاری به موقع و با امکانات این اردو بود. ما در بازی امروز دو بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و در اوایل مسابقه نیز مجبور به تعویض اجباری اکرامی شدیم، با این شرایط توانستیم تیم قدرتمند صبا را شکست دهیم، هر چند که اعتقاد دارم خطایی که روی درویشی در محوطه جریمه صبا رخ داد صددرصد پنالتی بود، خود درویشی این موضوع را تأیید کرد، اما حامد لک این اعتقاد را نداشت.

کمالوند افزود: این را هم بگویم که امروز روز خوب حامد لک مقابل تیم ما بود و عکس‌العمل‌های خیلی خوبی را در بازی داشت. بازیکنان من امروز آن چیزی را که انتظارش را داشتم برآورده کردند و بسیار باانگیزه و پرتلاش ظاهر شدند. ما چه در دفاع و چه در حمله خیلی خوب بودیم و اعتقاد دارم پتانسیل تیم گسترش خیلی بالاست و اگر بتوانیم به همین روند ادامه دهیم در پایان فصل رتبه‌مان تک‌رقمی خواهد بود.

وی درباره اینکه چرا دروازه‌بان خارجی تیمش را نیمکت‌نشین کرده است، گفت: گئورگیف در بازی‌های قبل عملکرد خوبی نداشت و گل‌هایی بچه‌گانه دریافت کرد، به این خاطر ما در بازی امروز از صوفیانی استفاده کردیم که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. اگر در دیدارهای آینده نیز به همین شکل باشد، همچنان به این دروازه‌بان اعتماد می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در ادامه درباره حضور شجاعیان در خط حمله نیز گفت: ما امروز تغییراتی را در خط حمله داشتیم و شجاعیان را به یک خط عقب‌تر بردیم. موقعیت‌های خیلی زیادی نصیبمان شد که شاید عدم استفاده مناسب از آنها به خاطر این تغییرات بود. ضمن اینکه انتظار این را نداشتم پیمنتا در اولین بازی خود برای گسترش فولاد در لیگ برتر تا این حد خوب و تأثیرگذار بازی کند.

کمالوند همچنین در خصوص عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ برتر، عنوان کرد: من اخیراً در یکی از روزنامه‌ها مصاحبه‌ای از قول برانکو خوانده‌ام که اعلام کرده بود نمی‌توانم بگویم کدام تیم مدعی اصلی قهرمانی است، اما تیم گسترش فوتبال خیلی خوبی را ارائه می‌دهد. این اظهارنظر برانکو نشان می‌دهد که ما فوتبال خوبی را ارائه می‌دهیم و واقعاً حیف است از بازی‌های خوب ما استقبالی نشود، البته این مسئله فقط به ما مربوط نمی‌شود، متأسفانه از بازی‌های تراکتورسازی هم استقبال خوبی به عمل نمی‌آید.

وی ادامه داد: سال 82همراه با تیم برق شیراز به تبریز آمدم. آن زمان در ورزشگاه تختی جای سوزن انداختن نبود. واقعاً حیف است که از بازی‌های خوب‌مان در لیگ آن‌طور که باید استقبال نمی‌شود، امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود. ضمن اینکه از مسئولین سازمان لیگ خواهش دارم بازی‌های ما را با دیدارهای دیگر علی‌الخصوص دیدار با تراکتورسازی همزمان نکنند تا هواداران به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد افزود: هیچ زمانی برنامه‌ریزی سازمان لیگ مانند دوره‌ای که تاج مسئولیت آن را بر عهده دارد منظم و دقیق نبوده است. تنها خواهش من از سازمان لیگ این است که بازی‌های تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین‌سازی در یک روز برگزار نشود تا هواداران زیادی به استادیوم بیایند، چون حیف است که در این فوتبال هواداران حضور نداشته باشند.

 

کد خبر : ۳۴۳۴۰۱