خبرگزاری کار ایران

عمران زاده: نباید به جایگاه استقلال اهواز توجه کرد

مدافع استقلال می گوید تیمش همه اسباب موفقیت را به جز حضور پر شور هواداران در وزشگاه آزادی را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حنیف عمران زاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده است که مشروح آن در ادامه می آید:

دیدار با استقلال اهواز؟

بازی با تیمهای جوانی مانند استقلال اهواز همیشه سخت است. چند بازیکن از این تیم در نیم فصل جدا شده اند اما جوانانی که جانشین آنها شده اند با دوندگی خود کمک زیادی به تیم حریف خواهند کرد. در این دیدار اصلا نباید به جایگاه حریف نگاه کرده و تنها باید برای بردن وارد زمین شد.

اولین بازی بعد از محرومیت؟

در هر صورت یک سری اتفاقات در هفته های گذشته رخ داد که دیگر تمام شده است. این موضوع هم برای من تجربه شد و حالا برای دیدار روز یکشنبه آماده هستم.

غیبت رحمتی؟

حضور رحمتی در دروازه استقلال همیشه تاثیر گذار است اما ما این فصل دروزاه بان های خوبی داریم. مهدی در لیگ ما بهترین است و این روزها در حق او اجحاف می شود اما وحید نیز بسیار آماده است. وقتی در تیمی دو گلر آماده حضور دارند، مطمئنا دل همه به آنها قرص است.

صحبت با هواداران؟

من سعی کردم چند خط با هواداران حرف بزنم و از آنها برای حضور در بازی روز یکشنبه و ادامه مسابقات لیگ دعوت کنم. متاسفانه این روزها هوادار برای استقلال کم به ورزشگاه می آید. البته دو هفته ابتدایی لیگ استقبال خوبی از دیدارهای ما شد و امیدوار بودیم تا این روند ادامه پیدا کند اما متاسفانه حتی با اینکه نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر نتیجه گرفتیم اما باز هم ورزشگاه خالی است.

رایگان کردن دیدارهای استقلال؟

من هم شنیده ام که مسئولین باشگاه به دنبال رایگان کردن بازی های ما هستند. امیدوارم با رایگان شدن بازی و حضور پرشور هواداران همه متوجه شوند که مشکل اصلی عدم استقبال هواداران مسائل مالی است یا موضوع دیگری. مطمئنا زمانی که هواداران از بازی های رایگان استقبال کنند، همه متوجه دلیل کاهش تعداد هواداران در ورزشگاه می شوند. در شهرستانها همیشه جایگاهی که به هواداران اختصاص داده می شود مملو از تماشاگر است و مطمئنا به همین دلیل است که ما در بازی های خارج از خانه خوب نتیجه می گیریم. انتظار ما این است که هواداران برای حمایت از تیم آبی خود به ورزشگاه بیایند، استقلال متعلق به آنها است و من عمران زاده و دیگر بازیکنان و عوامل باشگاه روزی از این تیم می رویم.

حل مشکلات مالی استقلال؟

خدا را شکر در فصل جاری با درایت مدیریت و کمک های حامی مالی باشگاه، در شرایط خوبی قرار داریم. در این فصل همه عوامل برای رسیدن به موفقیت فراهم است به جز هواداران که به ورزشگاه نمی آیند. بازیکنان جوان و خوبی در استقلال حضور دارند که همدلی و اتحاد بزرگترین نشانه ی آنها است و مدیرانی نیز مرتب برای پیگیری مشکلات تلاش می کنند و در تمرینات حاضر می شوند. هوادارانی که در سرما و گرما برای حمایت از ما به ورزشگاه می آیند، حامیان واقعی ما هستند و ای کاش استقلالی ها بدانند که حضور در شبکه های مجازی و توهین به بازیکنان پس از یک نتیجه نا مناسب هوادارای نیست.

روند رو به رشد خط دفاعی استقلال؟

ما در سازمان دفاعی استقلال بازیکنان خوبی داریم. مگویان، حاج محمدی، میثم مجیدی، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی و حتی خسرو حیدری که گاهی به دفاع می آیند و یا حتی نور افکن که یک بازی به میدان رفت و به شرایط خوب دفاعی استقلال کمک می کنند. اگر ما در بازی گل نخوریم، می توانیم دروازه همه حریفان را باز کنیم و برنده از میدان خارج شویم. آقای مظلومی نیز تمرینات بسیار خوبی را برای آمادگی خط دفاعی برنامه ریزی و سازماندهی می کنند و نباید نقش آنها را نادیده گرفت.

شانس قهرمانی؟

همانطور که کادرفنی استقلال گفته است، من هم به عنوان یک بازیکن معتقد هستم استقلال نیاز به یک هافبک طراح دارد و با یک هافبک طراح کار ما برای قهرمانی آسان می شود. امیدوارم کادرفنی برای جذب این بازیکن تلاش کند زیرا 12 فینال پیش روی استقلال است و در هر یک از این بازی ها باید برای موفقیت بجنگیم.

حرف پایانی؟

بسیاری عملکرد ما را دلیل عدم حضور هواداران می دانند که باید به آنها بگویم اینکه گاهی تیم نتیجه نگیرد در فوتبال طبیعی است و نباید با این بهانه ها دست از حمایت از استقلال کشید.

 

کد خبر : ۳۴۴۷۹۱