خبرگزاری کار ایران

ویسی: خدا پاداش تلاش‌های ما را داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که خدا پاداش تلاش آبی‌پوشان خوزستان را با برتری مقابل سایپا داده است.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: بعد از دو باخت اخیر، بازیکنانم در این بازی به خوبی جنگیدند و با اعتمادبه‌نفس بالا بازی کردند. لیاقت بچه‌های ما بود که ببرند و حیف بود که سه امتیاز را نگیریم. امروز خدا پاداش تلاش‌های ما را داد و زمانی به گل رسیدیم که جای جبران برای حریف نبود. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و در رده‌های بالای جدول بمانیم.

وی در خصوص بازی درگیرانه دو تیم خاطرنشان کرد: حریف از بازیکنان باتجربه و گردن‌کلفتی سود می‌برد و باید بازی درگیرانه‌ای را به نمایش می‌گذاشتیم. تیموریان یکی از بازیکنان برتر آسیا در زمینه ارائه بازی فیزیکی و درگیرانه است. خدا را شکر سالم از این بازی که فیزیکی بود، بیرون آمدیم.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: هر دو تیم برای بردن به زمین آمده بودند، چون بازی‌های قبلی را باخته بودند. شرایط زمین به گونه‌ای بود که امکان بازی زیبا را نمی‌داد. 

ویسی در خصوص درگیری نیمکت‌نشینان استقلال خوزستان با تیموریان تصریح کرد: وقتی آندو برای پرتاب اوت به سمت نیمکت ما آمد یکی از نیمکت‌نشینان‌مان گفت که اوت برای ماست. در این لحظه بازیکن سایپا به نیمکت‌نشین ما نگاه کرد. من به آندو گفتم ایرادی ندارد. او بازیکن بزرگی است و احترامش واجب است.

 

کد خبر : ۳۴۵۰۱۱