خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

همه چیز تحت تاثیر برف

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر بارش برف شدید و در غیاب سه بازیکن این تیم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان از ساعت 15 برنامه‌های آماده سازی خود را برای دیدار مقابل نفت تهران برگزار کرد. تمرین امروز در غیاب خسرو حیدری، علیرضا رمضانی و محسن کریمی که هر سه مصدوم هستند؛ برگزار شد.

 قبل از شروع تمرین امید ابراهیمی در نشست خبری باشگاه استقلال شرکت کرد و به همین دلیل خبرنگاران در رختکن با بازیکنان استقلال روبرو شدند. هنگامی که استقلالی‌ها وارد رختکن شدند بارش برف شدید آغاز شد تا جایی که کادر فنی تیم استقلال را برای برگزاری تمرین امروز مردد کرد. سرمربی آبی پوشان خطاب به بازیکنان گفت در رختکن جمع شوند تا بعد از جلسه در خصوص برگزاری تمرین تصمیم گیری شود.

 با وجود اصرار بازیکنان تیم استقلال مبنی بر اینکه تمرین امروز تعطیل شود اما مظلومی وقتی دید بارش برف قطع شده است به آن‌ها اعلام کرد با پوشیدن کفش‌های ته صاف یک تمرین 30 دقیقه‌ای را آغاز کنند.

وحید طالب‌لو قبل از شروع تمرین امروز نزد پزشک تیم استقلال رفت و با نشان دادن پای خود به وی اعلام کرد پس از برخوردی که روز گذشته با تیر دروازه داشته پایش متورم شده است به همین علت طالب‌لو با تیم تمرین نکرد.

 

کد خبر : ۳۴۵۳۷۶