خبرگزاری کار ایران

کروز: تمام باشگاه‌ها برای خواسته‌های تیم ملی در راه جام جهانی مهم هستند

دستیار کارلوس کی‌روش گفت: تمامی باشگاه‌ها برای خواسته‌های ما در مقدماتی جام جهانی مهم و اساسی هستند پیش از این با بازیکنانی از تبریز در ارتباط بودیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، مارکار آقاجانیان و اوسیانو دا کروز، دستیاران سرمربی تیم ملی فوتبال، قبل از ظهر امروز ضمن بازدید از امکانات باشگاه گسترش فولاد بازدید کردند، نظاره گر تمرینات شاگردان فراز کمالوند شدند.

اوسیانو داکروز دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در حاشیه حضور در باشگاه گسترش فولاد تبریز طی گفتگویی در این خصوص اظهار داشت: طبق روالی که در سال های اخیر داشتیم برای آماده سازی تیم ملی جهت موفقیت در مقدماتی جام جهانی، تمام باشگاه ها را مورد بازدید و ارزیابی قرار می دهیم .

وی درادامه افزود: اگر ببینیم بازیکنی می تواند در این مسیر به ما کمک کند، در همین راستا در صورت وجود بازیکنی که اهداف آینده مان را تامین کند، وی را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد و امیدوارم با باشگاه ها در این زمینه ارتباط خوبی برقرار کنیم.

کروز گسترش فولاد را یکی از بهترین باشگاه های کشور به لحاظ سخت افزاری و امکانات دانست و گفت : ابتدا به باشگاه گسترش فولاد و مسئولین به لحاظ ساختار و استادیوم تبریک می گویم. این شرایطی است که برای فوتبال ایران می خواهیم. امیدواریم این موقعیت برای تمام باشگاه‌ها به وجود آید و شرایط باشگاه گسترش فولاد را الگوی خود قرار دهند.

دستیار پرتغالی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در پایان پتانسیل شهر تبریز و باشگاه گسترش فولاد را برای داشتن سهمیه های بیشتر در تیم ملی مناسب دانست و خاطر نشان کرد: ما از نزدیک گسترش فولاد را تحت نظر قرار گرفته‌ایم. تمامی باشگاه‌ها برای خواسته های ما در مقدماتی جام جهانی مهم و اساسی هستند پیش از این با بازیکنانی از تبریز در ارتباط بودیم.

اوسیانو دا کروز با اشاره به اینکه گسترش فولاد در فصل جاری لیگ برتر خوب کار کرده است، ابراز داشت: تیم هایی مثل گسترش فولاد با جوانان کار می کنند و این برای ما می‌تواند مهم باشد. مطمئن باشید که همه بازیکنان مورد ارزیابی هستند.

 

کد خبر : ۳۴۸۰۵۷