خبرگزاری کار ایران

حرف‌های برترین گلزن تیم ملی فوتسال در برنامه نود

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۶۲۶

برترین گلزن تیم ملی فوتسال در جام ملت های فوتسال آسیا وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان، کاپیتان های پیشین تیم ملی فوتسال را الگوی ورزشی خود دانست.

به گزارش ایلنا، حسین طیبی، بهترین گلزن تیم ملی فوتسال در جام ملت ها با حضور در برنامه نود اظهار کرد: از اول هدفمان قهرمانی بود و خدا را شکر این امر محقق شد. می خواستیم دل مردم را شاد کنیم. در طول تورنمنت و بازی به بازی بهتر شدیم. عملکرد خودم هم خوب بود. کل بازیکنان تیم زحمت کشیدند و من جلوتر از همه گل می زدم.

او درباره اینکه گفته می شد به سایر بازیکنان پاس نمی داد، گفت: اینطور نیست. در مواقع بسیاری به بازیکنان تیم ملی پاس دادم. در بازی با ویتنام چند پاس خوب دادم.

بازیکن تیم ملی فوتسال همچنین ادامه داد: در ابتدا در رده جوانان تیم ملی فوتبال بازی می کردم. آغاز فوتبالم از نونهالان پیام مشهد بود و در ادامه به تیم فوتسال علم و ادب مشهد آمدم و سپس به فولاد ماهان و گیتی پسند پیوستم و به روسیه رفتم.

طیبی درباره تعویض نسل تیم ملی فوتسال و کنار رفتن بازیکنانی مانند محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی گفت: کسی نمی تواند جای شمسایی و حیدریان را بگیرد. البته این نسل از بازیکنان تیم ملی هم خوب هستند و در آینده بازیکنان خوبی به تیم ملی می آیند. اگر در دو دوره گذشته فوتسال حذف شدیم، دلیل بر ضعف تیم ملی نبود و تنها به خاطر اتفاقات بود. در سال 2014 در ضربات پنالتی به ژاپن باختیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره جام جهانی کلمبیا نیز گفت: صد در صد در جام جهانی کلمیبا بازی ها سخت است و باید آماده باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز