خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب سرمربی و 4 بازیکن این تیم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران پس از استراحت یک روزه ساعت 16:10 امروز (شنبه) در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

*پرویز مظلومی، مهدی رحمتی، هرایر مگویان، جابر انصاری و روزبه چشمی غایبان تمرین بودند. پرویز مظلومی در اداره مالیات بود و نتوانست خود را به تمرین برساند.

*مهدی رحمتی به دلیل درگذشت یکی از بستگانش خود راهی تبریز شده است.

*اطراف زمین چمن کنده‌کاری کرده بودند و به همین دلیل بازیکنان به سختی با عبور از خاک‌های دور و اطراف وارد زمین می‌شدند.

*هنگامی که فرزاد مجیدی متوجه کنده کاری زمین شماره دو شد به شوخی به خبرنگاران گفت اینجا منطقه جنگی شده است.

*امید ابراهیمی در محل تمرین حضور داشت اما با سایر بازیکنان تمرین نکرد. این بازیکنان اعلام کرد که قصد دارد استراحت کند.

*پرویز مظلومی با وجودی که در تمرین حضور نداشت ولی با تماس تلفنی پیگیر وضعیت بازیکنان بود.

*خسرو حیدری به مانند روزهای گذشته به تمرین اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز پرداخت و دقایقی نیز با مجید صالح گفتگو کرد.

*با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، بازیکنان و اعضای تیم از پزشکان استقلال در خصوص وضعیت این بازیکن سوالاتی می‌پرسیدند. چشمی به دلیل پارگی رباط صلیبی این فصل را از دست داد و قرار است به زودی جراحی شود.

*برادر عادل شیحی از نزدیک نظاره‌گر تمرین بود.

*حنیف عمران زاده که به دلیل مسائل انضباطی توسط پرویز مظلومی از لیست 18 نفره استقلال مقابل پدیده خراسان خط خورده بود، امروز در محل تمرین حضور داشت و بدون اینکه ناراحت باشد با آبی پوشان تمرین کرد.

*با توجه به دعوت شدن سجاد شهباززاده و محسن کریمی به تیم ملی، بازیکنان و مربیان به این دو بازیکن تبریک گرفتند و برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

*بازیکنان ابتدا چند دقیقه دور زمین دویدند و سپس در دو گروه به آقاوسط پرداختند، پس از آن به دو گروه تقسیم شد که یک گروه زیرنظر سیروس دین محمدی و گروه دیگر زیر نظر مجید صالح به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

*با توجه به اینکه برخی از بازیکنان به دلیل ممنوع‌الخروج و مشکلات مالیاتی نمی‌توانند همراه استقلال به سوئد بروند، اصرار داشتند که این اردو باید لغو شود.

*از تمرین آبی‌پوشان تنها 10 نفر استقبال کردند که این تعداد نیز درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده صحبت می‌کردند و از کسب این نتیجه ناراحت بودند.

*تمرینات استقلال فردا نیز پیگیری خواهد شد و طبق برنامه قرار است آبی‌پوشان تا 28 اسفند تمرینات خود را انجام دهند و سپس به مدت سه روز تعطیل شوند.

 

کد خبر : ۳۵۴۹۸۲