خبرگزاری کار ایران

علیدوستی ۲۴ بازیکن را به اردوی تیم فوتبال نوجوانان دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۰۶۵

آخرین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان پیش از حضور در تورنمنت چهارجانبه چین از روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان پیش از حضور در تورنمنت چهارجانبه چین،  از روز چهارشنبه 15 اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و تا روز جمعه 17 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس حمید علیدوستی، سرمربی تیم نوجوانان 24 بازیکن را به این اردو فراخواند.

بازیکنان دعوت شده به اردو باید ساعت 14 روز 15 اردیبهشت‌ماه  خود را در میهمانسرای شماره یک آکادمی ملی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم نوجوانان به شرح زیر است:

عارف محمدعلی‌پور، امیرحسین اسماعیل‌زاده، طاها شریعتی، محمدمهدی سرداری، محمدرضا داوری، عرفان صادقی‌اصل، سعید آهنی، امیرحسین حسین‌پور، امیرحسین خدامرادی، مهرداد زارعی، عبدالرئوف نجاری، محسن معظمی گودرزی، امیرسامان رنجبر، مهرداد عباسی، محمد شریفی، وحید نامداری، علی غلامزاده گماری، معراج اسماعیلی، محمدرضا غبیشاوی، علیرضا سواری، محمد قادری، محمدامین رضایی، مهدی بنی‌افشار و مبین عشایر.

ملی‌پوشان نوجوان جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه چین جمعه شب تهران را به مقصد شهر جیانگ این کشور ترک خواهند کرد. این تورنمنت با حضور تیم‌های نوجوانان ایران، ژاپن، ازبکستان و چین از  18 تا 27 اردیبهشت‌ماه در جیانگ برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز