خبرگزاری کار ایران

کیانیان: پرسپولیسی‌ها بیشتر از ما نگران بازی آخر هستند

مالک باشگاه راه‌آهن مدعی شد پرسپولیسی‌ها با توجه به بازی راه‌آهن مقابل سپاهان، نگران بازی با این تیم هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، پیمان کیانیان یک روز پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: قبل از هر چیز جا دارد از بازی عزتمندانه تیم‌های علی دایی، یحیی گل‌محمدی و همین طور زاغی نژاد سرمربی سپاهان و سایر مربیان و تیم‌های زحمتکش و جوانمرد لیگ برتر در هفته‌های پایانی تشکر و قدردانی کنم که تنور لیگ را تا هفته آخر داغ نگه داشته و در راستای ارائه فوتبال پاک گام برداشتند.

مالک باشگاه راه آهن یزدان ادامه داد: پیروزی در دیدار سخت و دشوار مقابل سپاهان اصفهان که امید را در اردوی ما زنده نگه داشت تبلور غیرت، تعصب و خواهندگی کادرفنی و بازیکنان راه آهن یزدان برای ماندن بود. از تک تک این عزیزان و سایر اعضای تیم از جمله گروه پزشکی، ماساژورها و تدارکات تشکر می‌کنم و این برد ارزشمند را تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: جایگاه امروز راه آهن یزدان نمایانگر بازی های دلاورانه بازیکنان ما در طول فصل نبوده و نیست اما خوشحالم کلید لیگ پانزدهم به نوعی در دست ما افتاده است.

کیانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نگران پرسپولیس هستید یا نه، تاکید کرد: با تمام احترامی که برای تیم بزرگ پرسپولیس و هواداران دوست داشتنی آن قائل هستم باید بگویم جواب سوال شما منفی است. مطمئن باشید آنها بیشتر از ما نگران خواهند بود. به مدل بازی بازیکنان راه آهن یزدان در مقابل سپاهان نگاه کنید متوجه می‌شوید تیم ما کاملا آماده مبارزه است. راه آهن یزدان مرد و مردانه هفته آخر وارد زمین می‌شود تا تاریخ را ورق بزند.

مالک باشگاه راه آهن یزدان در پایان گفت: با شناختی که از تیم خوب پرسپولیس و بازیکنان راه آهن یزدان دارم شک ندارم بازی زیبایی خواهد شد و به همین دلیل عصر جمعه همه فوتبالدوستان را به ضیافتی تماشایی و فاخر دعوت می‌کنیم.

 

کد خبر : ۳۶۹۳۰۶