خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: باید 3 امتیاز را بگیریم/ ریش و قیچی دست خودمان است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ریش و قیچی دست خودمان است و می‌توانیم با پیروزی مقابل راه‌آهن شانس قهرمانی را بالا ببریم.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس سرخپوشان برای قهرمانی خاطرنشان کرد: نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و در دیدار روز گذشته هواداران سنگ تمام گذاشتند که به تبریز آمدند. از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس گل های بدی می خورد گفت: بیشتر گل‌هایی که خورده‌ایم خودمان زده‌ایم و مقصر بوده‌ایم. به هر حال امیدوارم این مشکلات در دیدار پایانی حل شود. قطعا برانکو هم در این مدت کارهای لازم را انجام خواهد داد.

بازیکن پرسپولیس تاکید کرد: ریش و قیچی دست خودمان است. باید مقابل راه‌آهن به برتری برسیم و پس از آن هم تلاش خود را می‌کنیم تا تفاضل گل خود را بالا ببریم.

عالیشاه در مورد اینکه کاپیتانی‌اش خوش‌یمن بوده،‌گفت: قبلا هم گفتم که کاپیتان هادی نوروزی بوده نه تنها برای این فصل، بلکه برای سال‌های آینده هم او تیم را حمایت خواهد کرد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس شانس قهرمانی دارد، گفت: ما 2 سال پیش هم با علی دایی شرایط خوبی داشتیم که مساوی کردیم و نتوانستیم قهرمان شویم. به هر حال 3 امتیاز را باید در دیدار پایانی کسب کنیم و به دنبال قهرمانی هستیم.

کد خبر : ۳۶۹۳۵۲