خبرگزاری کار ایران

سعید رجبی: امیدوارم بتوانیم مقابل تیم علی منصوریان موفق باشیم

بازی سایپا و نفت را با وجود شانس بسیار کم نفتی ها برای آسیایی شدن یکی از دیدارهای کم اهمیت این هفته دانست.

به گزارش ایلنا، سعید رجبی، دومین بازی و به احتمال زیاد آخرین مربی‌گری‌اش را در لیگ برتر انجام می‌دهد. او در مورد بازی مقابل نفت تهران گفت: «پیش از هرچیز به آقای درویش که جدیدا مدیرعامل سایپا شده‌اند تبریک می‌گویم و امیدوارم که باشگاه جایگاه خودش را به دست بیاورد. ضمنا از زحمات رضایی هم تشکر می‌کنم. در رابطه با بازی هم باید بگویم که نفت تیم بسیار خوب و منسجمی است. آنها کادرفنی بسیار خوبی دارند و از بازیکنان با کیفیتی برخوارد هستند. در چند هفته گذشته هم نتایج خوبی را به دست آورده‌اند و با توجه به وضعیت جدول، ما با پیروزی هفته قبل دو رده صعود داشتیم و مصمم به این هستیم تا به پیروزی برابر نفت برسیم و در لیگ هفتم شویم.»

او ادامه داد: «ما روی نفت برنامه ریزی داریم و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی می‌شناسیم. دو سه جلسه بیشتر فرصت کار نداشتیم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار سربلند باشیم. ما تا هفته قبل هشت بازی بود که نبرده بودیم و هفته گذشته توانستیم یک برد شیرین را به دست بیاوریم تا با یک روحیه خوب به مصاف نفت برویم. امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و پیروز میدان باشیم.»

در این نشست مدیر رسانه‌ای سایپا مانع از پاسخگویی رجبی به سوالی درباره تغییرات مدیریتی در این باشگاه شد و گفت: سوالات باید تنها در حیطه فنی باشد.

کد خبر : ۳۷۰۵۳۷