خبرگزاری کار ایران

کفاشیان عنوان کرد:

فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای تیم های ملی خود دریغ نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۶۹۰

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قلب فوتسال در آسیا ایران است و برای اینکه این موضوع پایدار باشد، باید برنامه ریزی و اقدامات مختلف را انجام دهیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون پس از برگزاری نشست با کمیته فوتسال و دپارتمان های تشریفات و بین الملل گفت: تلاش ما این است که شرایط را به بهترین نحو برای تیم ملی فوتسال ایجاد کنیم تا این تیم بدون دغدغه به مسابقات اعزام شود.

وی ضمن استقبال از درخواست سرمربی تیم ملی فوتسال مبنی بر برگزاری اردوی اروپایی و انجام مسابقات دوستانه گفت: رایزنی های خود را با  پرتغال، روسیه و یا اوکراین انجام خواهیم داد تا بتوانیم این برنامه را به مرحله اجرا برسانیم.
نایب رئیس اول فدراسیون در خصوص تشکیل کادر فنی و اردوهای تیم های زیر 20 سال و زیر 17 سال گفت: با توجه به اینکه تیم ملی زیر20 سال رقابتهای آسیایی 2017 را در پیش دارند، هرچه سریعتر باید کادر فنی و بازیکنان این تیم مشخص شوند تا تیم آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم. مسابقات زیر 20 سال قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد و فرصت یکساله برای آماده سازی یک تیم قدرتمند را داریم. همچنین تیم زیر 17 سال بازیهای المپیک 2018 آرژانتین را پیش روی خود دارد و معتقدم کمیته فوتسال باید هرچه زودتر اقدام به استعدادیابی برای این رده و برگزاری مسابقات نونهالان انجام دهد تا بتوانیم بازیکنان خوبی را در این رده تربیت و به مسابقات اعزام کنیم. از سازمان لیگ فوتسال می خواهم که نسبت به برگزاری مسابقات نونهالان اقدام تا بازیکنان را در این رده شناسایی کند و برای مسابقات المپیک آماده شوند.
وی در ادامه اعلام کرد که پرداخت پاداش های تیم ملی فوتسال را در نشست آتی هیات رئیسه نهایی خواهیم کرد. همچنین فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای تیم های ملی خود دریغ نخواهد کرد و تا حد امکان شرایط را برایشان فراهم می کند تا در مسابقات مختلف حضوری قدرتمند داشته باشند.
نایب رئیس اول فدراسیون در پایان گفت: با توجه به قدرت نمایی و اقتداری که در فوتسال آسیا داریم، باید با جدیت بیشتر برای موفقیت تلاش کنیم. معتقدم قلب فوتسال آسیا ایران است. ما باید در آسیا مهد فوتسال باشیم. همچین درخواست میزبانی مسابقات  2017 آسیا را ارائه کرده ایم و باید اقدامات لازم را با توجه درخواست میزبانی برای مسابقات جام جهانی 2020، انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز