خبرگزاری کار ایران

اظهار نظر جالب خرید جدید آلکمار

با پاسوری مثل جهانبخش آقای گلی سخت نیست

جدایی بهترین گلزن فصل گذشته آلکمار و آقای گل هلند از این تیم و حضور در تاتنهام انگلیس باعث شد تا همه نگاه ها به مهاجم تازه جذب شده این تیم دوخته شود.

به گزارش ایلنا، وینست یانسن با قراردادی 18.8 میلیون یورویی و قراردادی چهارساله آلکمار را به مقصد تاتنهام ترک کرد تا بلافاصله مسئولان این باشگاه مهاجمی 22 ساله را از باشگاه والندام با قراردادی سه میلیون یورویی جذب کنند. بازیکنی که در همان اولین بازی تدارکاتی با آلکمار 4 گل از 8 گل تیمش را وارد دروازه رقیب کرد تا نشان دهد از چه توانایی هایی برخوردار است.

 

ووت وگهورست خرید جدید آلکمار که صاحب پیراهن شماره 9 این باشگاه شد که فصل قبل برتن علیرضا جهانبخش بود بعد از مراسم معارفه اش در مقابل دیدگان خبرنگاران و رسانه ها در اظهار نظری جالب پیرامون این که می تواند بار گلزنی تیمش را در غیاب یانسن به دوش بکشد تصریح کرد:« حضور در آلکمار چالش بزرگی بود که مدت ها برای چشیدن طعم آن منتظر بودم .الان هم خوشحالم که به این تیم بزرگ آمدم و شک ندارم با حضور بازیکنان بزرگی که در تیم هستند از جمله علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از بهترنی پاسورهای فوتبال هلند می توانم در همین فصل آقای گلی هلند را به دست بیاورم».

نکته جالب این که در آخرین بازی تدارکاتی آلکمار که با نتیجه 8-1 به سود این تیم خاتمه یافت ووت وگهورست سه گل از چهار گلی که به ثمررساند را روی پاس های جهانبخش به تور دروازه رقیب چسباند تا همکاری این دو مهره جوان باعث خوشحالی کادر فنی و طرفداران آلکمار شود.

کد خبر : ۳۹۰۳۹۱