خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی در ورزشگاه خودش بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۹۷۴

فرماندار تبریز گفت: تیم‌های تبریزی باید 4 هفته اول لیگ برتر ورزشگاه‌های خود را برای بازهای خانگی اعلام کنند.

به گزارش ایلنا، رحیم شهرتی‌فر پیش از ظهر امروز در بازید از روند اجرای بازسازی چمن استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز اظهار داشت: خوشبختانه حضور سه تیم تبریزی در لیگ برتر امسال نشان از پویایی و علاقه این رشته ورزشی در این منطقه است. از زمان چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز 15 سال می‌گذرد و کشت و اصلاح آن اجتناب ناپذیر بود اما روزی که ورزشگاه یادگار امام زیر کشت می‌رفت بابت داشتن ورزشگاه تختی خیال‌مان راحت بود.

او درباره وضعیت ورزشگاه باغشمال عنوان کرد: در بررسی دفتر مهندسی اداره ورزش و جوانان مشخص شد که سکوهای ورزشگاه تختی (باغشمال) از استحکام لازم برخوردار نبوده و سازه‌های آن آهنی بوده و بیش از 40 سال از عمر آن می‌گذرد، بنابراین برگزاری بازهای لیگ برتر در ورزشگاه تختی تبریز منتفی است. تیم‌های تبریزی باید 4 هفته اول لیگ برتر ورزشگاه‌های خود را برای بازهای خانگی اعلام کنند.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: طبیعتا باید تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه خود بازی کند و ماشین‌سازی نیز باید با گسترش فولاد تبریز برای برگزاری دیدارهای خود در زمین گسترش فولاد به تعامل برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز