خبرگزاری کار ایران

تاج: مخالف خرید و فروش تیم‌ها هستم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من با خرید و فروش تیم‌ها مخالف هستم و اعتقاد دارم باید تیم در استان شکل گیرد و در همان استان روز‌به‌روز رشد کند و شکوفایی خود را نشان دهد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان البرز که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز به‌دلیل داشتن ظرفیت‌های فراوان از نظر داشتن داوران در سطح بسیار بالایی وجود دارد.

وی افزود: البرز همچنین دارای بازیکنان برجسته‌ای چه در سطح جوانان و نوجوانان و نیز در تیم‌های آقایان و بانوان در سطح بسیار بالایی است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: من با خرید و فروش تیم‌ها مخالف هستم و اعتقاد دارم باید تیم در استان شکل گیرد و نیز در همان استان روز به روز رشد کند و شکوفایی خود را نشان دهد.

تاج با اشاره به این موضوع گفت: در این انتخابات باید شخصی وارد شود که از نظر مالی و اطلاعات ورزشی و شخصیتی، بتواند کمک‌های بسیار زیادی به این هیئت انجام دهد و مسئولان نیز تمام تلاش خود را برای کمک  به این موضوع داشته باشند.

وی عنوان کرد: امیدواریم شخصی وارد این عرصه شود که بتواند فوتبال این استان را به جایگاه والایی برساند و بدون خصومت شخصی با دیگر نامزدها در ارتباط باشد و از نقطه نظرات آنها برای بهبود این امر کمک گیرد.

 

کد خبر : ۳۹۴۲۱۷