خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد نجومی اینتر برای خرید کاوانی

نراتزوری برای خرید مهاجم اروگوئه‌ای PSG دست به کار شده چرا که پذیرفته است مهاجم آرژانتینی خود را به ناپولی بفروشد.

به گزارش ایلنا، از قرار معلوم باشگاه اینتر برای خرید ادینسون کاوانی به پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی 50 میلیون یورویی داده است که این نشانه‌ای از موافقت نراتزوری با فروش مائورو ایکاردی به ناپولی دانسته شده است.

ناپولی پس از فروش گونسالو ایگواین به یوونتوس تمام تلاش خود را برای خرید یک مهاجم نوک دیگر انجام داده است و اولین گزینه‌اش مائورو ایکاردی از اینتر است. اینتری‌ها در ابتدا مخالفت زیادی با فروش ایکاردی نشان داده‌اند اما اکنون رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده‌اند که نراتزوری از موضع خود پایین آمده است و پیشنهادی که به PSG برای خرید کاوانی داده حکایت از آمادگی‌اش برای فروش ایکاردی دارد.

نشریه کوریره دلواسپورت یکی از این رسانه‌هاست که نوشته اینتر‌ها جلسه‌ای با مدیران پاری‌سن‌ژرمن داشته‌اند و از آنها تقاضای فروش کاوانی را کرده‌اند. این جلسه پس از بازی دوستانه دو تیم در آمریکا برگزار شد و در آن جلسه اینتر پیشنهاد 50 میلیون پوندی‌اش برای خرید مهاجم پیشین ناپولی را به قهرمان فرانسه داده است.

کاوانی 29 ساله سال 2013 با قراردادی 64 میلیون یورویی از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و اکنون او جزو معدود بازیکنانی شناخته شده که می‌تواند جای ایکاردی را در خط حمله اینتر پر کند.

کوریره در ادامه نوشته است که پاتریک کلایورت، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد 50 میلیون یورویی اینتری‌ها را رد کرده است.

 

 

کد خبر : ۳۹۶۳۶۳