خبرگزاری کار ایران

چمنیان: می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان معتقد است بازیکنانش پیش از اعزام به مسابقات نیازمند همدلی و حمایت همه جانبه رسانه ها هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان درباره روند آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان اظهار داشت: از اول شهریورماه دور جدید تمرینات خود را آغاز کردیم و با توجه به این که بعضی  از بازیکنان نیاز به هماهنگی بیشتر دارند، برنامه‌های مختلفی را در دستور کاری تمرینی شان گذاشتیم.

وی در ادامه گفت: روزهای آخر آماده سازی را پشت سر می‌گذاریم و با جدیت برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی نهایی را مرور می کنیم. در این اردو بیشتر روی نقاط ضعف و عدم استفاده از فرصت گلزنی بازیکنان کار کردیم، ولی آنچه مسلم است در این رده سنی بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند باورهای فنی و ذهنی خود را بشناسند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره حضور مهدی تاج و محمدرضا ساکت کنار ملی پوشان تصریح کرد: رئیس فدراسیون دقایقی را برای بازیکنان صحبت و از زحمات آنها تشکر کرد. همچنین قرار شد در اردوی بعدی که اردوی نهایی ملی پوشان نوجوان پیش از اعزام به هند است، حضور پیدا کند. بدون شک تیم ملی نوجوانان نیاز به این همدلی و دادن روحیه دارد، البته ما نیازمند حمایت رسانه‌ها هم هستیم. با حمایت همه‌ جانبه سعی داریم در هند نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم و بتوانیم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم.

چمنیان در ادامه گفت: طبق برنامه های قبلی در این اردو هم دو بازی درون اردویی با تیم های جوانان سپنتا و امید تربیت البرز انجام دادیم و هر دو مسابقه را به ترتیب با نتایج یک بر صفر و هفت بر صفر پیروز شدیم و به اهدافی که مدنظرمان بود، رسیدیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: اردوی نهایی نوجوانان از روز یکشنبه ۱۴ شهریور در آکادمی فوتبال آغاز می‌شود سعی داریم پیش از اعزام به هند فشار زیادی به بازیکنان نیاوریم و آنها را خسته نکنیم. در همین راستا برنامه های متنوعی را با هماهنگی کمیته جوانان برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم. همچنین قرار است مراسم بدرقه‌ای با حضور رئیس فدراسیون و مدیر تیم های ملی برای بازیکنان برگزار شود و طبق قوانین مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا سه روز از قبل از آغاز رقابت‌ها به هند می رویم.

تیم ملی نوجوانان در مرحله گروهی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی با تیم های عربستان – امارات و هند همگروه است و ۲۵ شهریور در اولین بازی به مصاف تیم عربستان می‌رود.

کد خبر : ۴۰۵۸۰۵