خبرگزاری کار ایران

پروین: شناسنامه صنعت کفش و تولید ملّی نیز به نام کفش ملّی است/

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است کفش ملی با ارتقا سطح کیفی محصولات خود می‌تواند جایگزین تولیدات خارجی باشد.

به گزارش ایلنا، علی پروین که به سلطان فوتبال ایران شهره شده است، در مورد استفاده مدارس فوتبال و فوتبالیست ها از محصولات ورزشی کفش ملّی تصریح کرد: همانطور که گفتم از ۶۰ سال پیش کفش ملّی را می‌شناسم، کفش ملّی در ایران خیلی معروف است، منتها باید کیفیت کفشها ( خصوصاً ورزشی ) را ارتقاء دهند و بهتر کنند. چرا که این نشان در ورزش هم می‌تواند بسیار درخشان ظاهرشود، اگر کفشهای با کیفیت ورزشی تولید شود، ورزشکاران ما هم می‌توانند از آنها استفاده کنند. چه ایرادی دارد فوتبالیستهای ما از کفش ملّی استفاده کنند. شناسنامه فوتبال ایران به نام باشگاه راه آهن است، شناسنامه صنعت کفش و تولید ملّی نیز به نام کفش ملّی است. امیدوارم به کمک آقایان اسلامیان، نیک کار، و صالحی کیفیت کفشهای ملّی هر روز بهتر شود و همه مردم، ورزشکاران، هنرمندان و همه اقشار جامعه از این محصولات استفاده کنند.

وی افزود:  من الان متوجه شدم که آقای نیک کار هم در این مجموعه مسئولیت دارد وی .قرار بود رئیس فدراسیون فوتبال شود، فقط نمی دانم چرا نشد؟ به هر حال رئیس فدراسیون فوتبال از طریق رابطه انتخاب می‌شود، البته آقای صالحی بهتر می‌دانند که نذاشتند یا نشد... ( می خندد )

در جریان دیدار پروین و صالحی، مدیر عامل گروه صنعتی ملّی خبر از طراحی و تولید کفشی با نام علی پروین داد تا در اذهان ماندگار شود. وی در این باره اشاره کرد: کفش پروین هم می‌پوشیم ( می خندد ) اگر کفش با کیفیتی باشد، پرسپولیسی ها و استقلالی ها هم آن را تهیه می‌کنند، چرا که هواداران آبی هم به بنده لطف دارند.

پیشکسوت سرخ های پایتخت و تیم ملّی کشورمان در پایان اضافه کرد: انصافاً کیفیت کفشها نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و رشد چشمگیری داشته، امّا هنوز جای کار دارد. فکر نمی‌کنم در صنعت کفش کسی سابقه کفش ملّی را در ایران داشته باشد، این سابقه بسیار طولانی است . من هم آمده ام همکاری کنم و هر کاری از دستم برای کفش ملّی ، آقای اسلامیان، آقای نیک کارو آقای صالحی بر بیاید دریغ نمی‌کنم تا به امید خدا تولید را افزایش دهیم. دنبال پول هم نیستم، چون اگر دنبال پول بودم وضعیتم خیلی فرق میکرد. به هر حال امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا این کفش ملّی را به جایگاه واقعی اش برسانیم .

 

کد خبر : ۴۰۸۱۹۰