خبرگزاری کار ایران

جوانان فولاد نماینده فوتبال ایران در تورنمنت ژاپن

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در تورنمنت فوتبال زیر 18 سال ژاپن با 9 تیم به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم فولاد خوزستان در تورنمنت فوتبال زیر 18 سال ژاپن با 9 تیم به رقابت خواهند پرداخت.

در این رقابت‌ها که از روز شنبه 27 شهریورماه (17سپتامبر) آغاز و تا روز سه شنبه 30 شهریورماه (20 سپتامبر) ادامه خواهد داشت 6 تیم غیر ژاپنی و 4 تیم از فوتبال این کشور در کمپ جی گرین ساکاهی اوساکا ژاپن بازی‌های خود را انجام می‌دهند و این در حالی است که با تصمیم برگزار کنندگان این تورنمنت حداکثر 2 دیدار در روز انجام می‌شود.

تیم جوانان فولاد خوزستان که به انتخاب فدراسیون فوتبال کشور نماینده ایران در این رقابت‌ها است به این دلیل بازی‌هایش در هفته سوم و چهارم لیگ برتر به تعویق افتاده است و با تمام قوا خود را آماده حضوری موفق در این رقابت‌‌ها و کسب مقامی در شان فوتبال ایران و باشگاه فولاد خوزستان می‌کند.

بر این اساس اعضای این تیم، ساعت 22 روز چهارشنبه مورخ 24 شهریور فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد دبی ترک و ساعت 3 بامداد روز پنجشنبه از آنجا عازم شهر اوساکا ژاپن می‌شود. همچنین بر اساس برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده اولین تمرین این تیم در روز جمعه 26 شهریور در اوساکا انجام می‌شود.

این دیدارها از روز شنبه 27 شهریور آغاز می‌شود و محل استقرار تیم‌ها در دریم کمپ جی گرین ساکاهی خواهد بود. اعضای تیم فولاد خوزستان در روز چهارشنبه 31 شهریور (21سپتامبر) شهر اوساکا را به مقصد تهران ترک می‌کنند و پس از بازگشت به اهواز باید خود را برای پیگیری مسابقات لیگ برتر و دیدار خارج از خانه با تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته پنجم که در روز سه شنبه مورخ 6 مهرماه برگزار می‌شود، آماده کنند.

 

کد خبر : ۴۱۰۳۳۲