خبرگزاری کار ایران

جلالی: دغدغه ما حفظ کردن نتیجه است/ بازی فردا بسیار جذاب خواهدشد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که دغدغه اصلی او حفظ نکردن نتیجه توسط شاگردانش است که باعث شده بازی‌ها را با تساوی به پایان برسانند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز باید ضایعه بزرگ درگذشت پدر و مادر بهادر عبدی را به او و خانواده‌اش تسلیت بگویم. فوتبال فراز و فرود و روز سخت و شادی زیاد دارد. بهادر هم آنقدر قوی هست که این مسائل را پشت سر بگذارد و ما هم او را درک خواهیم کرد و در کنارش خواهیم بود. درباره وضعیت‌مان پیش از بازی هم باید بگویم که ما مسلماً قدم به قدم در حال بهتر شدن هستیم.

وی ادامه داد: چیزی که اکنون دغدغه ماست، پیش بودن ما در بازی‌های اخیرمان که نتوانسته‌ایم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و نتیجه را حفظ کنیم که در نهایت بازی مساوی شده است. ما در حال بهتر شدن هستیم و بازیکنان شرایط خوبی دارند. فقط آرش برهانی مصدوم است. امیدوارم فردا در بازی مقابل نفت نتیجه خوبی کسب کنیم. درباره تیم نفت هم صحبت خاصی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا حضور علی دایی روی نیمکت نفت باعث زیبا شدن بازی می‌شود یا نه، گفت: بله، امیدوارم که فردا شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم. شک نکنید که بازی فردا بسیار زیبا و جذاب خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۰۷۵۱