خبرگزاری کار ایران

بر اثر یک اشتباه فردی گل خوردیم

مدافع استقلال خوزستان: یک ماه پیش مبلغی دادند تا جیبمان خالی نباشد

مدافع تیم استقلال خوزستان تنها مشکل این روزهای این تیم را مالی بیان کرده و گفت استقلال مشکلی از بابت فنی ندارد.

عقیل کعبی، مدافع تیم استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حذف این تیم مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی گفت: ما بازی خیلی خوبی ارائه کردیم. تمام تلاش خود را به کار بستیم بتوانیم بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم، اما متاسفانه بر اثر یک اشتباه فردی گل خوردیم و دیگر نتوانستیم جبران کنیم.

وی با بیان اینکه در جام حذفی همه تیم‌ها برای صعود تلاش می‌کنند، افزود: روز گذشته تیم ما با بازیکنان جوان خود به میدان رفت و بازی حساب شده‌ای به نمایش گذاشت و تنها یک اشتباه فردی باعث شد که به مرحله بعد صعود نکنیم.

مدافع تیم استقلال خوزستان با بیان اینکه تنها مشکل این تیم مالی است، بیان داشت: تیم استقلال شرایط خیلی خوبی از لحاظ فنی دارد. تنها چیزی که بازیکنان و کادر فنی این تیم را اذیت می‌کند، دغدغه مالی است که به شدت ما را تحت فشار قرار داده است.

کعبی با بیان اینکه استقلال خوزستان نماینده ایران در آسیا است، افزود: ما برای خوزستان می‌جنگیم، فقط لیگ ایران را در پیش نداریم. یک ماه پیش مبلغی برای اینکه جیمان خالی نباشد به ما دادند و تا الان هم با وعده حل شدن مشکلات بازی کرده‌ایم. البته مسئولان قول‌هایی داده‌اند که تا هفته آینده تمام مشکلات تیم حل شود.

وی در خصوص بازی با ماشین‌سازی تبریز در لیگ برتر نیز گفت: تیم ماشین‌سازی بسیار جوان و با انگیزه است اما ما در این بازی محکوم به برد هستیم. نباید امتیازات را از دست بدهیم تا آخر فصل حسرت نخوریم.   

 

 

کد خبر : ۴۱۵۵۱۸