خبرگزاری کار ایران

ایران شکایتی از کره شمالی و عراق ندارد!

عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی جوانان، به صراحت می گوید که تیم های کره شمالی و عراق در بازی با ایران از بازیکنان صغر سنی در ترکیب خود استفاده کرده اند!

به گزارش ایلنا، ایران با کره شمالی در مرحله نیمه نهایی 1-1 کرد؛ اما در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد. مصاف ایران با عراق هم در بازی پایانی بود که در ضربات پنالتی شکست خورد و به مقام دومی رسید.

با وجود اظهارات عباس چمنیان شکایتی از سوی فدراسیون فوتبال ایران علیه کره شمالی و عراق نشده است و طبیعتا کنفدراسیون فوتبال آسیا در چنین شرایطی لزومی نمی بیند که ادعاهای سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران را دنبال کند.

عباس چمنیان معتقد است بازیکنان این تیم نه تنها از نظر قد و قواره بزرگ تر از بازیکنان رده سنی نوجوانان بودند؛ بلکه در تصمیم گیری های فنی هم بهتر از بازیکنان این رده سنی عمل می کردند و مشخص بودند بازیکنان صغر سنی هستند.

البته باید به این نکته اشاره کرد تیم ملی نوجوانان کشورمان در برهه ای که از حمید درخشان به عنوان سرمربی سود می برد، متهم به استفاده از بازیکنان صغر سنی شده بود که این موضوع اثبات شد و به همین بهانه جرایمی پرداخت کرد!

تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان اولین تیم آسیایی، جواز حضور در بازی هایی جام جهانی سال آینده را به دست آورد. مسابقاتی که در گروه سنی زیر 17 سال و در جزیره گوای هند برگزار می شود.

هند، ایران، کره شمالی، عراق و ازبکستان 5 نماینده آسیا در این بازی ها خواهند بود.

 

کد خبر : ۴۱۷۳۵۲