خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام شهدای رسانه آغاز شد؛

تساوی ایلنا و ایسنا در شب نخست مسابقات

مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه در سال 95 با بازی تیم‌های پایگاه خبری فوتسال و آتیه آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه در سال 95 با بازی تیم‌های پایگاه خبری فوتسال با فرهنگسرای رسانه، آتیه با ایرنا، شبکه‌خبر با  صبح‌صادق، پایگاه‌خبری اداواردو آنیلی با روزنامه‌ایران، خبرگزاری ایسنا با خبرگزاری ایلنا، پایگاه‌خبری مشرق با سازمان فرهنگی و هنری و همچنین خبرگزاری رسا با همشهری‌محله در مجموعه فرهنگسرای رسانه  آغاز شد.

در اولین دیدار این مسابقات که از ساعت 19 آغاز شد، تیم فرهنگسرای رسانه و پایگاه‌خبری فوتسال با نتیجه 0_0 مساوی در اولین دیدار خود برگزار کردند. در دیگر دیدار این گروه دو تیم آتیه و ایرنا  به رقابت پرداختند که آتیه با نتیجه 4 بر سه  ایرانا را مغلوب کرد.

در دیدار سوم  این مسابقات دو تیم شبکه خبر و صبح صادق رو در روی هم قرار گرفتند که در این دیدار صبح صادق با  6 گل حریف خود را از پیش رو برداشت. در دیدار چهارم شب گذشته دو تیم ادواردو انیلی- ایران به مصاف هم رفتند و تیم ایران توانست حریف خود را مغلوب کند.

در پنجمین بازی نیز دو تیم خبرگزاری ایلنا و ایسنا در پایان دیداری مهیج و جذاب به نتیجه تساوی 3 ـــ 3 رضایت دادند. در این دیدار برای ایلنا "مهدی شمشیری" دو گل و "علیرضا کردی" یک گل به ثمر رساندند تا یک امتیاز از نخستین دیدار خود دشت کنند.

در دیدار ششم تیم‌های مشرق و سازمان هنری با هم بازی کردند که با نتیجه 3 بر صفر به نفع فرهنگی هنری پایان یافت.

در آخرین دیدار شب اول تیم همشهری‌محله در زمین مسابقه حاضر نشد تا بازی با نتیجه سه بر صفر به نفع رسا اعلام شود.

کد خبر : ۴۲۵۱۹۸