خبرگزاری کار ایران

تیم‌های پایه ۵۰ درصد مطالبات را دریافت کرده‌اند

ترکاشوند: اردوی امارات برای پرسپولیس بسیار کم هزینه است

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس نگاه ویژه‌ای به فوتبال پایه وجود دارد و سرپرست باشگاه بر همین اساس، هم طراز با تیم بزرگسالان به رفع نیازهای تیم‌های پایه و پرداخت حقوق آنها اقدام کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد علی ترکاشوند در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: همیشه عنوان شده است که ویترین پرسپولیس تیم بزرگسالان آن است و قطعا غیر از این نیست اما حداقل در مقطع کنونی این باور در بخش مدیریتی باشگاه وجود دارد که چنین نگاهی نباید باعث غفلت از موارد دیگری از جمله تیم‌های پایه شود.

بر همین اساس، با نگاهی به گذشته باید اذعان کرد شرایط تیم‌های پایه در دو سال اخیر از نظر تامین امکانات و توجه مسوولان باشگاه بسیار متفاوت بوده است.

وی ادامه داد: برای همین فصل نیز برغم دشواری‌هایی که پیش آمد با درایتی که آقای طاهری به خرج دادند، در کنار تیم بزرگسالان همزمان به تأمین نیازهای تیم‌های پایه و پرداخت حق و حقوق آنها توجه شد. تا اینجا حدود 50 درصد مطالبات اعضای کادر فنی و بازیکنان پرداخت شده است. از این بابت باید از آقای طاهری هم تشکر ویژه‌ای داشته باشیم و البته تاکید می‌کنیم اعضای تیم‌های پایه، بویژه مدیریت آکادمی و اعضای کادر فنی فارغ از مسائل مالی، واقعا از سر عشق به این کار و علاقه و تعصبی که نسبت به پرسپولیس دارند از خود مایه می‌گذارند. امیدواریم این مسائل در کنار هم باعث موفقیت‌های آتی در تیم‌های پایه شده و ما بعد از سال‌ها شاهد حضور این تیم‌ها در جایگاه برتر باشیم. هر چند فلسفه اصلی باشگاه در سطح فوتبال پایه، بر سلامت کاری و ایجاد فرصت مناسب برای استعدادها و پرورش آنها در جهت پیشرفت باشگاه و فوتبال کشور استوار است.

ترکاشوند در ادامه صحبت‌های خود درباره تغییر برند تولیدکننده البسه ورزشی پرسپولیس خاطرنشان کرد: طرف ایرانی شرکت جیووا پس از آنکه با تیم ملی ایران دچار مشکل شد، تحت فشار قرار داشت و برای ما هم اجرای تعهدات از نظر کمی و کیفی اهمیت داشت. در نهایت با توجه به مسائل موجود بین شرکت پارس و شرکت جیووا آنها خواهان آن شدند که این همکاری در صورت امکان پایان یابد. ما هم با توجه به اعلام آمادگی‌های دیگر شرکت‌ها، در نهایت با شرکت جوما به توافق نهایی دست پیدا کردیم و اتفاقا با وجود فاصله کم از شروع همکاری همین امروز بخشی از محموله مورد نیاز در تهران دریافت شد. البته البسه کامل در جریان اردوی امارات تحویل تیم می‌شود و در جریان این اردو لباس جدید تمرینات را به تن تیم خواهیم دید.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس همچنین درباره دلیل انتخاب امارات برای برپایی اردوی تدارکاتی سرخپوشان تصریح کرد: این اردو هزینه کمی برای باشگاه دارد چرا که یکی از هواداران پرسپولیس هزینه‌ها را تقبل کرد و به این ترتیب فرصتی هم بود که با توجه به حضور در جام قهرمانان آسیا، برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های خارجی تلاش کنیم. من هم زودتر از تیم عازم دبی خواهم بود تا هم برای انجام این بازی‌ها مذاکره کنیم و هم اینکه هماهنگی لازم، برای سایر موارد انجام شود تا پس از حضور تیم، همه چیز مهیا و آماده باشد.

 

کد خبر : ۴۲۵۳۱۶