خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل باشگاه سایپا با نصراله عبدالهی

مدیرتیم فوتبال استقلال تهران با حضور در باشگاه سایپا، با رضا درویش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، نصراله عبدالهی پیشکسوت و مدیر تیم فوتبال استقلال تهران با حضور در شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، با رضا درویش، مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

این گزارش حاکی است عبدالهی پس از این دیدار، درگفت‌وگویی با روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ضمن اشاره به سابقه حضور خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: یکی از بهترین خاطراتم از زمان حضور در این باشگاه، کسب عنوان چهارم مسابقات باشگاه های آسیا  همراه تیم سایپا است.

وی ادامه داد: رضا درویش و همچنین عنایت اله آتشی از دوستان قدیمی من هستند و جهت دیدار با این دوستان قدیمی به باشگاه سایپا آمدم اما امروز خیلی از خاطرات گذشته‌ام، زنده شد.

مدیر تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: باشگاه سایپا نسبت به زمانی که درآن حضور داشتم تغییرات زیادی کرده است و امیدوارم تیم فوتبال سایپا نیز با بهره گیری از این مجموعه زیبا، روزهای درخشانی پیش رو داشته باشد.

عبدالهی در خاتمه خاطرنشان کرد: سایپا نیز همچون استقلال، ابتدای فصل تغییرات زیادی داشته است و برای  هماهنگی وکسب نتیجه، به زمان نیاز دارد. قطعا با حضور مربی توانمندی همچون حسین فرکی، به زودی موفقیت‌های سایپا آغاز خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۲۹۱۹۹