خبرگزاری کار ایران

قدردانی فدراسیون فوتبال از هواداران تیم ملی در مالزی

فدراسیون فوتبال با ارسال پیامی از همراهی همیشگی هواداران فوتبال ایران در مالزی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن پیام به این شرح است:

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته و در دیداری حساس به مصاف تیم ملی سوریه رفت. این دیدار به دلیل شرایط ویژه کشور سوریه در زمین بی‌طرف و در کشور مالزی برگزار شد؛ اما دوری راه و فاصله ورزشگاه محل برگزاری این دیدار از کوالالامپور و در ورزشگاهی که به هیچ عنوان شرایط مناسبی برای حفظ شان و جایگاه هواداران ایرانی مقیم این کشور را نداشت، مانع از حضور علاقه مندان به فوتبال ملی، در این ورزشگاه نشد.

از سوی دیگر وضعیت جوی پیش از برگزاری مسابقه نیز مزید بر علت شده بود و باز هم شرایط را برای هواداران تیم ملی سخت‌تر کرد و علیرغم همه این مشکلات بسیاری از دوستداران این تیم با خانواده های خود به استادیوم محل برگزاری این مسابقه که فاقد تمامی شرایط حرفه‌ای و حتی کمترین امکانات مانند صندلی بود آمده و تیم ملی ایران را تشویق کردند.

فدراسیون فوتبال ج.ا.ا مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه هواداران همیشگی فوتبال کشورمان که با وجود بسیاری از مشکلات و سختی‌ها هیچگاه تیم ملی را تنها نمی‌گذارند اعلام داشته و امیدوار است تا با تداوم این حمایت‌ها شاهد رشد و توسعه بیش از پیش فوتبال کشور و به‌ویژه موفقیت تیم ملی در مسیر راه یابی به جام جهانی 2018 روسیه باشیم.

 

کد خبر : ۴۲۹۶۵۲