خبرگزاری کار ایران

چشمی: اصلا بازی راحتی نداشتیم/ هیچکس به فکر امنیت بازیکنان نبود

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۲۸

روزبه چشمی از تلاش این تیم برای فصول آینده برای کسب جام های بیشتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هافبک استقلال در خصوص این بازی گفت: علیرغم اینکه خیلی‌ها می‌گفتند بازی راحتی را پیش رو داریم بازی سختی بود و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و این جام را تقدیم هواداران کنیم.

چشمی در خصوص گم شدن مدال قهرمانی‌اش گفت: مدال که هیچی، فکر کنم ما هم اینجا به مشکل بخوریم. امنیت استادیوم خیلی ضعیف بود و در طول بازی هم فکر کنم نزدیک به 20 نفر اقدام به حضور در زمین کردند. الان هم این وضعیت بود. فکر می‌کنم برای جشن قهرمانی یک مقدار به فکر امنیت بازیکنان بودند خیلی بهتر می‌شد.

هافبک استقلال در خصوص شرایط بازی در خرمشهر و مصائبی که پشت سر گذاشتند گفت: حالا هر دلیلی که باشد باید ابتدا به دنبال امنیت بازیکنان باشند. چمن هم مهم است اما در طول بازی شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و چندین نفر که مشخص نبود از کجا هستند بارها داخل زمین و کنار بازیکنان آمدند. 

وی در خصوص تمدید قرارداد وینفرد شفر و احتمال موفقیت آبی‌ها در ادامه نیز گفت: تبریک می‌گویم تمدید قرارداد ایشان را. حالا هر بازیکنی که می‌ماند و می‌رود، انشاالله موفق باشیم و روزهای خوبی برای استقلال رقم بزنیم و جام بیاوریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز