خبرگزاری کار ایران

حمایت دشان از ستاره یونایتد

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۱۰۹

سرمربی فرانسه از ستاره تیمش که در یونایتد بازی میکند حمایت کرد.

گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی رغم برد آسان و پرگل فرانسه برابر ایتالیا و هم چنین بازی بدون حاشیه پل پوگبا، تعدادی از هواداران فرانسه با سوت زدن از هافبک تیمشان انتقاد کردند.

دیدیه دشان پس از حواشی مربوط به پوگبا از هواداران فرانسه خواست تا توقعشان را پایین بیاورند. هرچند فرانسه با گل های دمبله، گریزمان و اومتیتی برد راحتی را در نیس به دست آورد، تعدادی از هواداران فرانسه، موقع تعویض دیرهنگام پوگبا، با سوت از خجالت او درآمدند.

«سوت زدن برای پوگبا؟ این فقط برای او نبود؛ چرا که ما یک لحظه بازی را قطع کردیم اما سوت ها هنوز ادامه داشت.» دشان هم چنین گفت: «شاید مردم ترجیح بدهند ما پنج یا شش گل بزنیم اما باید درنظر داشت که یک تیم هم مقابل ماست. بازیکنان وظایفشان را به درستی انجام دادند اما آیا مردم تحت تاثیر قرار گرفتند؟ نمی دانم!

ما موقعیت های زیادی در نیمه دوم ایجاد کردیم و می توانستیم بیشتر هم ایتالیا را اذیت کنیم اما بازیکنان ثابت کردند آرامش مورد نیاز را دارند و بیهوده هیجان زده نمی شوند. هنوز مرحله آخر آماده سازی ما انجام نشده و باید حواسمان درباره جاه طلبی و اشتیاق گروهمان جمع باشد. ما همه چیز را در عالی ترین شکل خود انجام ندادیم اما نیتمان همین است!»

گفتنی است که فرانسه در گروه C مسابقات ابتدا با استرالیا و سپس با پرو و دانمارک بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز