خبرگزاری کار ایران

آدم همیشه باید در یک جهت حرکت کند؛

شمسایی: تیم ملی برای خسوس خوب بود نه خسوس برای تیم ملی!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۵۸

به حسین شمس یادآور می شوم آدم همیشه باید در یک جهت حرکت کنند و زود به زود تغییر عقیده ندهند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال بار دیگر از عملکرد خسوس کاندلاس بر روی نیمکت تیم ملی کشورمان در رقابت‌های گراندپریکس برزیل انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی معتقد است خسوس نتوانسته کمکی به فوتسال ما بکند در حالیکه حضور بر روی نیمکت ایران توانسته نام این مربی را که سال‌ها کناره بوده بار دیگر بر سر زبان‌ها بیاندازد.

با شمسایی به بهانه حضور و نتایج تیم ملی در رقابت‌های گرندپریکس و البته اظهارات حسین شمس درباره وی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

نظر شما درخصوص نتایج تیم ملی در گرندپریکس چیست؟
نتیجه اصلاً در خور شان تیم ملی نبود. بردن تیم‌هایی مثل ژاپن یا آرژانتین که در حال پوست‌اندازی و جوان‌سازی هستند اصلاً شاهکار نیست و ما در صورتی می‌توانستیم از این جام سربلند بیرون بیاییم که روسیه یا برزیل را متوقف می‌کردیم. این در حالی است که نتایج تیم ملی در مقابل این دو تیم نتایج مناسب و در خور شانی نبوده است. ما ژاپنی را بردیم که در این تورنمنت هشتم شد.

ولی تیم ملی به نوعی پوست‌اندازی کرده بود…

به نظرم تیم ملی ما هم ناخواسته پوست‌اندازی داشت و جوانگرایی کرد به خاطر اینکه تیم گیتی‌پسند بازیکن نداد اما به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب نتیجه قابل قبولی را نتونستیم بگیریم.

نظر شما درخصوص عملکرد سرمربی تیم ملی فوتسال چیست؟
به نظرم خسوس به جای اینکه بیاید و به فوتسال ما کمک کند به خودش کمک کرد و خودش را در سطح جهان معروف و مطرح کرد.

یعنی این مربی کمکی به فوتسال ما نکرده؟

مشخصا نه؛ او ۸ سال هیچ فعالیتی به عنوان سرمربی نداشته و در ابتدای حضور در ایران حاضر شد به عنوان کمک مربی فعالیت کند. فوتسال ایران همیشه جزو قدرت‌های برتر دنیا بوده و چشم همه دنبال نام بازیکنان و سرمربی ایران است. خسوس در حد تیم ملی ایران نبوده و تحولی در این تیم ایجاد نکرده است.

پس تمدید قراراداد با خسوس اشتباه فدراسیون بود؟

بله؛ ما باید سرمربی‌های بزرگ را به ایران بیاوریم که با دانش روز دنیا آشنا باشند تا به فوتسال ما کمک کنند، نه اینکه فقط دنبال بستن قرارداد با هر رقمی که فدراسیون گفت باشند. در هر حال به نظر من ایران باید با تیم‌های بزرگتر از خودش بازی کند و مسابقات تدارکاتی و تورنمنت‌های مختلف برگزار کند تا بتوانند در مسابقات مختلف صاحب عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی بشوند.

در مورد صحبت‌های حسین شمس چه نظری دارید؟
درخصوص شمس نظر خاصی ندارم و در مورد وی صحبت نمی‌کنم. فقط به آقای شمس یادآور می‌شوم آدم همیشه باید در یک جهت حرکت کند و زود به زود تغییر عقیده ندهد. من به هیچ‌وجه نگفتم می‌خواهم به تیم ملی برگردم در صورتی که آرزوی هر ایرانی است که به تیم ملی کشورش دعوت شود و من هم از این غائله مستثنی نبودم. اگر من پارسال به هر طریقی می‌خواستم خود را به تیم ملی تحمیل کنم و در جام جهانی بازی کنم در لیگ برتر بازی می‌کردم. واقعاً باید کشورهایی مثل برزیل را تحسین کرد که همیشه و همه جا هوای اسطوره‌ها و بزرگان ورزش خود را دارند و همین علت باعثپیشرفت روز افزون آنها در عرصه ورزش است. هم اکنون من فقط و فقط یک تیم دارم و آن هم دبیری تبریز است و هم و غم ما قهرمان کردن این تیم در لیگ امسال است تا ذره‌ای از محبت‌های مردم خونگرم تبریز را پاسخگو باشیم.

صحبت پایانی خود رو در مورد وضعیت تیم دبیری بفرمائید.
خدارا شکر تا اینجای کار که خوب کار کردیم و از همه عوامل و بچه‌های تیم کمال تشکر و قدردانی را دارم. از این به بعد هم انشاالله با اضافه شدن مصدوم ها تیم روند رو به جلویی به خودش می‌گیرد و به تنها هدف‌مان که قهرمانی در لیگ امسال است می‌رسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر