خبرگزاری کار ایران

با اعلام کمیته انضباطی؛

زینی‌زاده احضار شد / ۲ جلسه محرومیت برای مهدی جاوید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۲

کمیته انضباطی از زینی‌زاده مدیرعامل این باشگاه دعوت کرده تا جهت ادای توضیح پیرامون مطالب مطرح شده با در دست داشتن مدارک و مستندات روز سه‌شنبه ۲۸ آبان در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.

کمیته انضباطی بر اساس شکایات و پرونده‌های موجود در کمیته انضباطی، آرای خود را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی بر اساس شکایات و پرونده‌های موجود در کمیته انضباطی، آرای خود را به شرح زیر صادر کرده است:

گسترش ۹ میلیون جریمه شد

در جریان بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران از هفته چهارم لیگ برتر در تاریخ سوم آبانماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تیم گسترش فولاد تبریز در نیمه دوم با ۳ دقیقه تاخیر به زمین آمد که به پرداخت ۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است. همچنین احمد‌آل نعمه بازیکن تیم نفت تهران، به دلیل رفتار غیر ورزشی و ضربه محکم به توپ پس از سوت داور به نشانه اعتراض، از سوی کمیته انضباطی تذکر دریافت کرد. این رای هم قطعی است.

دعوت از زینی‌زاده به کمیته انضباطی

پس از شکایت تورج حق‌وردی، داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان، از باشگاه تراکتورسازی تبریز، کمیته انضباطی از زینی‌زاده مدیرعامل این باشگاه دعوت کرده تا جهت ادای توضیح پیرامون مطالب مطرح شده با در دست داشتن مدارک و مستندات روز سه‌شنبه ۲۸ آبان در کمیته انضباطی حضور پیدا کند. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.

رای کمیته انضباطی درباره تیم گیتی‌پسند

پس از انصراف باشگاه گیتی‌پسند از اینکه بازیکنانش را در اختیار تیم ملی فوتسال برای حضور در تورنمنت گرندپریکس بگذارد، رئیس کمیته فوتسال در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به عدم حضور چند بازیکن ملی‌پوش، این اتفاق را مخالفت باشگاه دانسته و ممانعت از تکرار رویه مذکور شده است. با توجه به توضیحات نماینده تام الاختیار باشگاه و ارائه مدارک پزشکی بازیکنان، کمیته انضباطی با بررسی سوابق و احراز عدم سونیت در اقدامات و مواضع مسئولین باشگاه گیتی‌پسند صرفا به تذکر به مسئولین باشگاه مبنی بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر با تیم ملی در آینده بسنده می‌کند. این تصمیم به استناد مقررات ماده ۱۵ آیین نامه قطعی است.

مهدی جاوید دو جلسه محروم شد

باشگاه فرش‌آرای مشهد، طی شکایتی از مهدی جاوید، بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان، به دلیل مصاحبه این بازیکن علیه باشگاه فرش‌آرا، به کمیته انضباطی شکایت کرد که این کمیته پس از بررسی مصاحبه مهدی جاوید را به کمیته انضباطی دعوت کرد که وی به دلیل حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نتوانست به جلسه بیاید. کمیته انضباطی یک بار دیگر از جاوید دعوت کرد اما وی بازهم در جلسه حاضر نشد. در نهایت کمیته انضباطی حکم به محرومیت دو جلسه‌ای از همراهی با تیم گیتی‌پسند و پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی، داده است. این رای قطعی و لازم الاجراست.

ویژن هرمزگان ۳ بر صفر بازنده شد

به دلیل عدم حضور تیم ویژن هرمزگان در دیدار ۲۴ مهرماه مقابل دریانوردان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی در بوشهر، این تیم سه بر صفر بازنده و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این تیم بدون عذرموجه از حضور در میدان مسابقه خودداری کرده بود و مراتب توسط داور و سایر عوامل برگزاری بازی صورت جلسه شده بود. رای صادره قطعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز