خبرگزاری کار ایران

همیشه تابع قوانین و مقررات هستم؛

شمسایی: هم فحش خوردم، هم تهدید به مرگ شدم، هم محروم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۶۳

ای‌کاش بنده را به عنوان کسی که در آن بازی هم فحش و الفاظ رکیک شنیده و هم تهدید به مرگ شده دعوت می‌کردند تا از خودم بتوانم دفاع کنم.

در پی اتفاقات بازی بین تیم‌های دبیری تبریز و میثاق تهران و ناتمام ماندن بازی کمیته انضباطی ضمن اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم دبیری تبریز، وحید شمسایی سر مربی بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت دو جلسه‌ای از همراهی تیمش محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی در واکنش به حکم کمیته انضباطی اعلام کرد: من همیشه تابع قوانین و مقررات هستم و در این مورد هم تابع این حکم کمیته انضباطی خواهم بود، اما ای کاش آقای حسن‌زاده بنده را به عنوان کسی که در آن بازی هم فحش و الفاظ رکیک شنیده و هم تهدید به مرگ شده و هم با بطری‌های آب و آشغال مورد عنایت تماشاگران طرفدار میثاق قرار گرفته دعوت می‌کردند تا از خودم بتوانم دفاع کنم و بعد اگر باز هم می‌خواستند بنده را محروم کنند می‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به جو نامناسب این بازی افزود: بالاخره همه ما آدم هستیم. همه انسان‌ها هم غیرت دارند. من که نمی‌توانم ببینم تماشاگر با وقاحت کامل در فاصله نیم متری من بلند شود و فحش ناموس و نامربوط به من بدهد و من هم فقط نگاه کنم.

شمسایی با اشاره به فضا و امکانات نامناسب و غیر استاندارد سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران گفت: اگر بازی فوتبال بود مشخص نبود کدام تماشاگر در حال فحش دادن است اما در فوتسال فاصله تماشاگر با بازیکن نهایت دو متر است و هر حرفی به گوش بازیکنان و مربیان خواهد رسید. به خصوص سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران که واقعاً غیر استاندارد است و تماشاگران با با بازیکنان و کادر فنی نیم متر فاصله دارند. اصلاً مگر این فوتسال چقدر ارزش دارد که بخواهند به آدم هر فحش نامربوطی بدهند؟ مرحوم روح‌اله داداشی به چه خاطر به قتل رسید؟ من نمی‌خواهم به آن سرنوشت دچار شوم و خانواده‌ام را دوست دارم.

سرمربی دبیری در پایان افزود: در مجموع می‌توانم بگویم حکم عادلانه نبود ولی حتماً آقای حسن زاده یک چیزی دیده که همچین تصمیمی را گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز