خبرگزاری کار ایران

گودرزی کاندیدای اصلح وزارت ورزش است؛

شمس: امیدوارم مجلس ورزش را از بحران و بن‌بست خارج کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۲۶

ورزش ایران به دلیل نداشتن وزیر در ماه‌های اخیر خیلی لطمه خورده چون بسیاری از مسائل ورزش کشور بلاتکلیف است و خیلی از سفرها لغو شده و فدراسیون‌ها از کمبود بودجه به شدت رنج می‌برند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: به نظرم گودرزی فردی اصلح برای تصدی وزارت ورزش وجوانان است.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: محمود گودرزی که به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش به مجلس معرفی شده را از قدیم می‌شناسم. وی سابقه بسیار مشخص و روشنی در ورزش کشور دارد و یک چهره دانشگاهی است و دکترای تربیت‌بدنی دارد و ریاست دانشکده‌های مختلف تربیت بدنی را داشته و از عهده آن به خوبی برآمده است.

وی افزود: در سلامت و سالم بودن گودرزی هیچ شکی نیست و سلامت وی زبانزد خاص و عام است و در این مدت که کاندیدای وزارت ورزش شده، با افراد زیادی تماس گرفته تا با فضای ورزش کشور کاملاً آشنا شود و با دست پر بیاید. به نظرم گودرزی کاندیدای اصلح برای تصدی وزارت ورزش است و امیدوارم مجلس محترم بعد از ۳ بار ناکامی دولت در ارتباط با گرفتن رای اعتماد وزیر ورزش این بار با تعامل بیشتر با دولت به وزیر پیشنهادی ورزش رای قاطعی بدهد و وزارت ورزش را از این سردرگمی نجات بدهد چراکه در حال حاضر تعداد زیادی فدراسیون بلاتکلیف هستند ضمن اینکه کمیته ملی المپیک هم در حال حاضر بلاتکلیف است و این مسئله برای چهره بین‌المللی ورزش ایران به هیچ‌وجه خوب نیست و مجلس محترم با درک این شرایط ورزش کشور را از بن بست و بحران خارج کند.

شمس در پایان گفت: ورزش ایران به دلیل نداشتن وزیر در ماه‌های اخیر خیلی لطمه خورده چون بسیاری از مسائل ورزش کشور بلاتکلیف است و خیلی از سفرها لغو شده و فدراسیون‌ها از کمبود بودجه به شدت رنج می‌برند که آمدن وزیر و گرفتن حق ورزش از بودجه کشور می‌تواند کمک زیادی به ورزش بکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر