خبرگزاری کار ایران

برای قهرمانی باید از پس حواشی بر بیاییم؛

لک: هیچ رعب و وحشتی در تیم ایجاد نشده / باخت به میثاق را فراموش کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۸

هواپیما بدون هیچ مشکلی به فرودگاه مهرآباد بازگشت حتی شوخی و روحیه بالای بازیکنان موجب شد تا دیگر مسافران فکر سفر به مقصد خود با وسایل نقلیه دیگر را نکنند و همگی با پرواز دیگری راهی ساری شدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند از وضعیت تیم در آستانه دیدار برابر راه ساری و همچنین نقص فنی که در هواپیمای ماهان ایر رخ داد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، رضا لک ابتدا در خصوص سفر گیتی‌پسند به ساری اظهار داشت: دقایقی پس از برخواستن هواپیما، بازیکنان درباره وضعیت تهویه هواپیما به تیم پروازی تذکر دادند که پس از بررسی تیم پروازی، خلبان اعلام کرد به دلیل نقص فنی هواپیما، باید به تهران بازگردیم، شیطنت رسانه‌ای موجب شد این اتفاق کوچک، بزرگ جلوه داده شود و برای تیم حاشیه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: اینکه نوشته‌اند در تیم ترس و رعب ایجاد شده را به شدت تکذیب می‌کنم، اتفاقا تجربه بازیکنان تیم از جمله بازیکنان ملی‌پوش که هر هفته تجربه پرواز دارند و پروازهای بالای ۱۲ ساعت را هم تجربه کرده‌اند موجب شد شرایط در هواپیما کاملا با آرامش طی شود و دیگر مسافران نیز از روحیه بالای بازیکنان گیتی‌پسند دچار ترس و دلهره نشوند.

سرمربی گیتی‌پسند با بیان اینکه کاروان گیتی‌پسند کمک شایانی به حفظ آرامش در هواپیما کرد، افزود: پس از پایان پرواز نیز تیم پروازی از کاروان گیتی‌پسند تشکر به عمل آوردند و این هواپیما بدون هیچ مشکلی به فرودگاه مهرآباد بازگشت حتی شوخی و روحیه بالای بازیکنان موجب شد دیگر مسافران فکر سفر به مقصد خود با وسایل نقلیه دیگر را نکنند و همگی با پرواز دیگری راهی ساری شدیم.

لک با بیان اینکه تیم از شرایط روحی و روانی بالایی برخوردار است، افزود: اینکه چنین حاشیه‌سازی برای تیم ایجاد می‌شود جای تعجب دارد، به هر روی گیتی‌پسند برای قهرمانی باید از پس این حواشی بر بیاید و ما نیز خیلی خودمان را ناراحت نمی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم پس از قبول شکست برابر میثاق تهران چگونه است، گفت: آن بازی را فراموش کردیم، بازیکنان هم خوب می‌دانند هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بنابراین با آمادگی کامل به مصاف راه ساری می رویم.

لک خاطر نشان کرد: پس از اردوی ازبکستان در تیم تحولات تاکتیکی رخ داده و باید با سیستم های مختلفی به میدان برویم، بنابراین حفظ تمرکز تیم بسیار مهم است، امیدوارم بازیکنان با درک شرایط و حفظ تمرکز خود در تمام دقایق بازی به وظیفه خود عمل کنند و گیتی پسند را در این راه سخت یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز